/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvordan får jeg mine point
Fra : solgaard
Vist : 437 gange
50 point
Dato : 25-02-03 12:32

Hej..
når ens svar er blevet accepteret hvordan/hvornår får man så sine point??
har nemlig lige fået accepteret to svar men mine point er ikke steget.

Mvh
Solgaard

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 60 point
Dato : 25-02-03 13:02

Dine superpoints skulle gerne være steget....

Der er to forskellige typer points. Ledige point stiger med 20 hver dag du logger ind på www.kandu.dk

Det er Superpoint der tilskrives på når du afgiver svar.... Det er også dem du deltager i de månedlige konkurrencer med.

Håber det afklarede pointsituationen.

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 25-02-03 13:03

Du bliver godskrevet pointene med det samme, men som superpoint, som du deltager i månedens lodtrækning med...

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 25-02-03 13:07

jamen jeg har ikke tilmeldt mig som superbruger får jeg så bare ingen point??

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 25-02-03 13:10

Hej igen Solgaard

Jamen du kan i hvert fald prøve at tilmelde dig som superbruger. Dels får du 200 points ved at gøre det, og så kan det jo være at du får de ekstra points med det samme.

Det er da et forsøg værd.

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 25-02-03 13:13

ja det vil jeg da prøve så
mange tak...!

Mvh

Solgaard

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 25-02-03 13:14

Tak for svaret h_blunck.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 25-02-03 13:22

Hej Solgaard,

før du ka' få "super"-point, ska' du være tilmeldt som superbruger, jeg tvivler på at de superpoint du har fået vil blive tilføjet din profil når du opgradere til superbruger, idet du har været almindelig bruger, da du fik dem tilskrevet...

en af grundene er at som superbruger ska' du skrive din fysiske adresse, så en evt. præmie ka' blive tilsendt... det behøver du ikke som alm. bruger, såvidt jeg husker, det er så lang tid siden at jeg har tilmeldt mig...

jeg mener også kandu har givet en forklaring på det tidliggere til en bruger herinde, jeg vil se om jeg ka' finde indlægget... bl.a. dengang der var "tilknyttet" Nyhedsbruger ku' disse også få tilegnet point for deres kommentare...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 25-02-03 13:26

Hej strarup..

nej jeg fik ikke mine points da jeg oprettede som superbruger men jeg skulle ikk opgive en ip-adr
kun navn adr. osv ikke andet. hvad kan man så så bruge sine superpoint til udover at vinde præmier??
jeg er jo egentlig bare interesseret i at stille og svare på spørgsmål kan man ikke stille spørgsmål for sine superpoints??

Mvh

Solgaard

P.S jeg ved godt at jeg har lukket spørgsmålet men håber da at få svar alligevel..

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 25-02-03 13:29

øøøøhhhhhh jo jeg skulle skrive min adr. jeg ved ikke lige hvor det ip-adr kom fra

gò idè at læse svaret ordentlig inden man skriver dough... c";)

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 25-02-03 13:46

Hej Solgaard,

LOL... oki doki... men det var nu også selve bopæl's adressen jeg mente med den fysiske adresse... men det var nok lige så meget min fejl ikke at præcisere det ordenligt...

selvfølgelig vil jeg svare på det... så godt som jeg nu ka'...

[citat]
hvad kan man så så bruge sine superpoint til udover at vinde præmier??
[/code]
reelt set er det det eneste du ka' bruge disse superpoint til, såvidt jeg har forstået på det... jeg synes nu det ku' være rart hvis man evt. ku' bytte dem til ledige point...

[citat]
jeg er jo egentlig bare interesseret i at stille og svare på spørgsmål kan man ikke stille spørgsmål for sine superpoints??
[/code]
desværre er det ikke muligt at stille spørgsmål for Superpoint... eller købe indlæg/spørgsmål for dem... jeg har også haft en utrolig stor lyst til at hjælpe, men Kandu har efterhånden fjernet denne løst, det vil jeg komme nærmere ind på i det spørgsmål du har stillet i et andet indlæg... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/10410

mht. til det indlæg jeg nævnte omkring svaret fra kandu... er den her... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/6386

[citat]
Hej Susanne

Grunden til at tingende er skruet sådan sammen er fordi, pointene som
folk optjener bliver brugt til at vinde gaver med. Hvis man giver
pointene til nogle brugere som ikke er superbruger så kender vi ikke
disse personers adresser, og derved kan de heller ikke deltage i
konkurrencen for de er anonyme i forhold til kandu.dk, og derfor går
pointene tabt.
Det samme gælder for nyhedsbrugerne, disse personer kender vi slet ikke
hos kandu.dk, og de kan derfor heller ikke deltage i konkurrencen.

Håber dette besvarede dit spørgsmål.

Med venlig hilsen

Rasmus Andersen
(Servicemedarbejder)
[/code]

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 25-02-03 14:01

Tak for svaret Strarup så blev jeg det klogere..! nu kan jeg da godt se at det pointsystem ikke er meget værd..
men nå jeg vil nu ikke melde mig ud lige foreløbig tror jeg ik for de svar som jeg har fået er såmen gode nok incl. de svar fra dig som har du har svaret på tidligere af mine spørgsmål
dvs. at for at få point til at stille og købe spørgsmål for får man kun ved at logge ind..? det er underligt!

Nå mem i hvert fald mange tak for svaret en skam at jeg havde lukket det ellers var pointene DINE..!!

Mvh
Solgaard

Kommentar
Fra : KinkyFaetter

Dato : 18-11-03 16:40

Jeg vil gerne spørger.......
Det er da gratis at være superbruger ikk`?

Mvh Jonas

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 18-11-03 20:55

jo det er alt på kandu.dk er gratis

Kommentar
Fra : KinkyFaetter

Dato : 19-11-03 13:36

Hvorfor er alle så ikke superbrugere?

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 19-11-03 17:08

der er jo ikke nogen fordele ved at være superbruger.. andet end man er med i den månedlige lodtrækning om en præmie + men får 200 ledige point ved oprettelse.

nogen er også almindelige brugere bare fordi de ikke bryder sig om pointsystemet..