/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Krebs
Fra : ANNImartin
Vist : 517 gange
50 point
Dato : 23-03-08 16:27

Hej
Vi har købt en krebs som er stukket af fra akvariet.
Mit spørgsmål er hvor lang tid kan den leve uden at være i vand..???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-08 16:41

Tag sko og strømper af, så finder den dig snart

Ej undskyld men kom til at tænke på Emil fra Lønneberg

Skal nok smutte ud af tråden hurtigst muligt, og vender ikke tilbage

Kommentar
Fra : mux

Dato : 23-03-08 17:37

hvis det er en flodkrebs fra et akarie så tror jeg ikke den kan leve ret lenge.
jeg havde en gang en. den åd alt i mit akvarie så prøvede vi at sætte den ud i et have basing men der havde den prøvet at flygte fra men den var ikke nået mere end et par meter men den kan jo også have være afkratet i forvejen.
men jeg tror max 1 døgn´s tid

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 23-03-08 18:33

mon den stadig er i huset? Kan du så ikke sætte en bakke eller skål til den?

Kommentar
Fra : Mondo_Flip

Dato : 24-03-08 09:28

Et døgn tror jeg.. Jeg havde selv sådan en stor blå en engang, som løb ud. Men den var heldigvis stadig inde i huset. Så fandt vi den ti timer efter.

Hilsen Mondo..