/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
tattovering
Fra : globus
Vist : 519 gange
50 point
Dato : 25-02-03 09:20

Jeg har spurt før men prøver lige igen. Hvor kan man lære at tattovere, kommr i lære eller bare lære noget teknik. der er kommet svar om at prøve diverese hjemmesider feks tattoonline men der kommer ikke noget svar da jeg tror det er en meget lukket verden hvor man ikke bare har lyst til at lære fra sig

Accepteret svar
Fra : Lequack

Modtaget 60 point
Dato : 25-02-03 09:43

Man kommer i lære hos en anden tatovør, så du er nok nød til at ringe lidt rundt og høre ad.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 25-02-03 12:14

Hej Globus

Det er rigtig nok som lequack siger du skal finde en tatovør som vil tage dig i lære i starten sidder man bare og øver sig i kød og lign og når du så har fået lidt styr på nålen kan du jo så begynde at spørge venner, bekendte om de vil ligge krop til men teknikken er jo i sig selv simpel nok nu ved jeg ikke om du selv har nogle tatoveringer men går ud fra det da du jo må interessere dig for. men eller er det jo bare at købe noget lign. madpapir en vandfast blyant tattoo-maskine noget farve og så gå i gang der står jo ikk nogen steder at man skal være uddannet i det for en sådan tror jeg ikke findes. men hvis du øver dig godt og bliver god skal kunderne jo nok komme når snakken løber efter du har lavet dine første tatoveringer hvis de selvfølgelig bliver flotte..

Held og lykke

Mvh
Solgaard

Godkendelse af svar
Fra : globus

Dato : 26-02-03 12:48

Tak for svaret Lequack.

Kommentar
Fra : InsomniaTattoo

Dato : 17-06-03 13:18

Hej Globus,
Ja, det er jo et stykke tid siden du skrev dit spørgsmål, men jeg faldt lige over det ved en tilfældighed...
Lequack har ret, Solgaard burde holde sig til at svare på ting han ved noget om, og det er jo helt åbentlyst ikke inden for tatoveringer!!!
Der er ikke nogen tatovører som vil tage din som lærling på baggrund af en telefonopringning. Du skal for det første være stjerne-god til at tegne, lav dig en flot præsentationsmappe med tegninger og så er det bare ud og besøge nogle tatovører med mappen under armen.

Hilsen Sue

*Slave to the needle*