/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
sex med en sovende
Fra : vedik
Vist : 1928 gange
20 point
Dato : 20-03-08 13:11

min ven og hans kæreste kan godt lide at bolle hinanden når de sover..

han boller hende en gang i mellem mens hun sover.

og hun kan godt lide det..

men de har selvf aftalt det inden de går i seng..

men mit spøgsmål er er der virkelig nogle kvinder der synes det kunne være frakt at vågne ved at ens mand boller dem...

hvad er jeres meneing óg holdning til det herinde

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-08 13:21

Citat
han boller hende en gang i mellem mens hun sover.

og hun kan godt lide det..

Hvor ved hun det fra når hun sover

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 20-03-08 13:25

Citat
Hvor ved hun det fra når hun sover

Når de skifter stilling og det er hans tur til at sove

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-03-08 13:36

http://www.kandu.dk/Spg118410.aspx

- så er det sgu da' godt hun sover...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-03-08 13:44

Citat
men mit spøgsmål er er der virkelig nogle kvinder der synes det kunne være frakt at vågne ved at ens mand boller dem...

Jeg kan ikke se der er noget galt i det
De har jo aftalt det så der kan da ikke være noget problem i det. Det er jo netop fordi de kan lide det og det er der da mange der kan

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-03-08 13:56

Lyder kedeligt........

Men det kan jo være hun drømmer sødt om en af sine forhenværende under akten

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 20-03-08 14:25

ja hvis hun sover så kan hun sku da ikke vide om hun kan li' det han gør...hvis hun kan mærke det så sover hun sku da ikke....eller også vågner hun ved det....
det er sku da dejligt at vågne op, ved at ens elskede har lyst til en og er igang med at vise det...
men at man ligefrem kan ha rigtigt sex mens man sover, den tror jeg ikke helt på...i drømmene jo........
.j.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-03-08 16:00

Ups Miss Italy LOOL Var der pludselig noget med tissemænd og damer.... så vågnede du op hwa

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-03-08 16:05

- Klumme for fa'en, hun drømmer...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-03-08 16:09

Ja hun har nok røget rosmarin LOOL

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 20-03-08 16:14

orw..nu fik klamme grumme skruet gluggerne på sine stilkeøjne...han kan fandme ikke holde snuden væk...
hvor er dine erfarne tilskud til emnet henne...kun negativitet fra din side....hvad helvede laver du herinde....skriddddddddddd du har jo intet at bidrage med.....
kun eeeeeeeeeeen her er opvågnet fra de døde....diggggggggg...jeg skal komme efter dig, når jeg kommer til dk....er efterhånden ved at få en lumsk amelse om hvem du i virkeligheden er....måske du faktisk bor ikke så langt fra min lejlighed....tror jeg ved hvem du er.
hahaaha troede ikke man måtte bruge pc' er på en lukket afdeling for sådan nogen som dig..er du ikke blevet lukket ind der eller vil de heller ikke kendes ved dig..du er jo rent til grin...eller er du også for negativ til at ha opdaget det...du jo fantastisk...hvad har du at bidrage med herinde..intet...intet intet....
du har jo vist dit sande grumme selvportræt for nylig.....så vi ved hvem du er....
klammme......
myrekryb.......fra den blomstrende forårsblomst i det smukke italienske forår.....med kærlighed og elskov i solskinsvejret.......
mere end du nogensinde kan foretille dig......
CIAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO .j.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-03-08 16:20

BLAAAABBBB BLAAAAAABBBB BLAAAABBBB BLAAAAAABBBB BLAAAABBBB BLAAAAAABBBB.
Du aner ikke en dyt om noget som helst, men skulle du af en eller anden underlig grund komme og besøge mig, så tag venligst en sort plaspose på

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-03-08 16:22

Citat
fra den blomstrende forårsblomst

Det er tidligt Bjørneklo blomstrer

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 20-03-08 16:24

CIAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO .j.

Er det noget man kan regne med

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 20-03-08 22:19

Det er da helt vildt spænende at liste sig til sex medens hun sover, måske hun vender sig lidt til den rigtige side.
Det er jo heller ikke at foragte når hun tror at jeg sover, og hun er blevet klam i hagget, så kan jeg jo også komme til at vende mig lidt.

En hyggelig hilsen Højris

Kommentar
Fra : lexiben2

Dato : 21-03-08 06:40

Det er vel samme gode kvalitet som englefisse, man kan mærke der er sket noget godt, "vådt"

Kommentar
Fra : TLDL

Dato : 22-03-08 21:32

Det er vel bedre end hun falder i søvn mens han boller hende!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-03-08 23:53

Ja, det kan være pirrende, men absolut kun hvis begge parter er inforstået.
Og klumme, hvorfor er du altid repræsenteret når vi er i sexualitet?
Sjovt nok har du intet at yde...sådan er det sikkert også i virkligheden......

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-03-08 23:59

Sikke noget forblommet ævl. Kig i min historik..... men det er vel nemmere bare at blaffe ud med et eller andet ævl, du har hørt nede om hjørnet hos landsbytossen, og så passer det lige ind som understøttelse for det bavl du så gerne vil fortælle nu.

Jeg troede forresten ikke diu ville snakke med mig, hvad du har bekendtgjort samt blacklistet mig. Jeg kaldte dig engang for en slingrefisse.... det passer åbenbart stadigvæk. (Hyklesmiley)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-03-08 00:27

Citat
sådan er det sikkert også i virkligheden

Jeg kom lige til at tænke på dette udsagn du leverede.

Hvad mener du...?? En ting kan vi vel godt blive enige om, og det er, at hvad jeg formår seksuelt, aner du ikke en hujende fis om. Det ved du - det ved jeg, og du ved osse, at jeg ved hvad du ved om min seksualitet.

Derfor kan det undre mig, at du skrev som du gjorde. Måske det var et forsøg på at irritere mig....gøre mig sur, gal eller kad af det...jeg ved det ikke, men lad mig fortælle dig Mango, at det bider ikke på mig. Jeg er skrupravende ligeglad. (skråt op finger smiley)

Men fortæl mig hvorfor....det kunne da være interesant at høre om.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-03-08 00:32

Du bidrager jo ikke med noget som helst i diise tråde Klumme!
og jeg gider ikke at bevise noget som helst..du er en ynk...og jeg føler mig langt over din standard i diise tråde..så...hold dig laaaaaaaaaaaaaaangt væk..du er så ynkelig at høre på--

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-03-08 00:35

Nååå okay... sådan hænger det sammen LOOL Du er pissefuld som sædvanlig hehehe. JA ja intet nyt under solen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-03-08 00:53

Nej jeg er ikke pissefuld og selvom jeg var er du stadig en ynk, udi sexualitet..klumme for din egen skyld og din ære skulle du holde dig langt væk fra disse tråde...det er virklig så .......at læse så jeg bliver enormt pinlig på dine vegne...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-03-08 01:00

HEHEHEHEHEHE LOOOOL Du er krafteddeme morsom. Jeg har lige spist et stykke med gl. ost. Jeg kom til at tænke på dig i mens, så jeg måtte droppe det halve. Gu ved om det var hørmen. Sjove bemærkninger der komfrem efter din afsindig vellykkede Kandufest LOOOL Puu ha.

Hvis jeg er dig så meget imod lille buttede Mongo Bongo, så skulle du tage og holde din intrigante og af druk blåviolette snude væk. Så vend stolen søster stang og tril væk fra PCen. Jeg kan SAGTENS undvære dig..... a garantere,

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-03-08 01:06

Det gør du bare..og hold dig laaaaaaaaaaaaaangt væk

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-03-08 01:07

Ja du skal dælme ikke være bange for at jeg hopper på dig LOOL Så ville jeg hellere undvære. Det er sgu da sexet ik lille mangobanKO

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-03-08 01:10

Hvad er det forresten jeg bare gør LOOL Det var sgu dig som "brød ind til mig" i denne tråd, på trods af atDU ALDRIG VIL TALE MED MIG. Du kan sgu da bare holde dine små fedtede fingre væk.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-03-08 01:13

Og fis så i seng med dig. Ellers når du ikke at blive ædru til du skal op, og skal ha en startpatron fra morgenstunden. Jeg synes faktisk at det er synd, at dine børn skal se deres mor halvstegt fra morgenstunden. Men de er vel vant til det.

Nå men når du ikke kan lade mig være og holde snitterne for dig selv, så må jeg jo lade dig være. Gonat ManKO

Kommentar
Fra : Nina9550

Dato : 07-04-08 15:49

Hmmm, en ting er vel, at man vågner op ved at manden har lyst og viser det, men noget andet er da at han allerede er igang

Men håber da hun vågner ved det ellers siger det da en hel del om deres sexliv.

Hilsen Nina (som rent faktisk kender en som ikke vågner ved det, synd for hende (og ham))