/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Blekingegadebanden
Fra : ziggy99
Vist : 1626 gange
300 point
Dato : 19-03-08 23:18

Kari Havsland Jørgensen tidligere gift med Karsten Møller Hansen (fra banden) ........

Kan nogen tilføre info om hende..udover at hun fungerer som sygekasselæge i Gentofte, adresse, telefonnummer og vundet 4 fl. vin....... om skole, klassekammerater, foreninger m.v. som kan have interesse i hendes medvirken og delagtiggørelse i mordet på Jesper Egtved Hansen

Zigggy99

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-03-08 23:26
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-03-08 23:35
Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 19-03-08 23:49

..udover ja jeg kender ALT og jeg er ikke interessret i almen info, men inside viden som kun mennesker på allernærmeste hold har indsigt i....skolegang, kammerater, klubber (forældre...jeg ved lidt)....o.s.v.....det her er ikke friendly fire....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-03-08 23:57

Jamen så må du se om der balndt de her omkring 150 profiler på Kandu (måske kun hundrede når du trækker alle med flere profiler fra) på en måned, skulle være en der har været så tæt på personen Ellers sku du måske prøve et andet sted med flere mennesker.

God luck og påske

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-03-08 02:27

Ja... man kan hurtigt blive sygekassefornærmet, når det crap man leverer bliver afvist

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-03-08 13:53

KLUMME opfør dig ordentligt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-03-08 18:45

LOOL Kig ikke så meget på mig, men hellere på din Hofskjald...Master of poetry

Det er sgu da hylende komisk, at se ham blive stangfornærmet fordi Ziggy gør ham opmærksom på, at hun ikke kan bruge hans svar og i øvrigt meget specifikt fortæller hvad hun ønsker.

Så brager han ud med, at hun så må spørge de andre 100 brugere på Kandu, og evt finde et andet board at få sit svar i.

For det første aner tossen ikke en skid om hvor mange brugere der er på Kandu, og der er sgu da kun EN som bestemmer, hvor hun skal søge sine svar.... og det er Ziggy.

Kan du ikke se det morsomme i det, så har du ikke for fem flade øre humor. Men okay.... nu skrev han jo osse dette tårepersende digt (læs lokumsrim) til dig

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-03-08 19:08

Ziggy spør den Hjerneforstyrrede professor han ved jo nok noget

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-03-08 22:29

Er man lidt til grin AU

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-03-08 23:45

Ja det må du vel selv ku mærke klummer

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-03-08 23:52

Har du slet ikke et kloge åge bidrag til blekingegadebande spørgsmålet eller er du her bare for at spamme ?? Det troede jeg ellers du fik afløb fra i alle de andre tråde.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-03-08 01:04

Bette til grin Vits.

Jeg har længe vidst, at du ikke kender betydningen af et af dine yndlingsord...SPAM.

Hold dig dog fra ord du ikke kender betydningen af. At dine sætninger så kun blir på 3 ord, er da bedre en den gang volapyk du leverer.

http://da.wikipedia.org/wiki/Spam
Citat
Spam er en betegnelse for reklamer, man ikke selv har bedt om, som sendes via e-mail eller i nyhedsgrupper. Reklamerne har gerne til formål at lokke modtageren til at købe forskellige produkter via internettet. Spammail udsendes fra en afsender, der almindeligvis søger at skjule sin egentlige identitet ligesom han – med forskellige metoder – opsnapper e-mail-adresser fra intetanende, der surfer på internettet.

For personer, som udsender spam, kan det være en lukrativ forretning, hvilket formentligt er den primære årsag til, at de uønskede reklamer fortsat udsendes. Det koster således kun få kroner, at udsende millioner af e-mails, og hvis bare én person for hver udsendt million reklamer køber produktet, kan forretningen så at sige løbe rundt.

Det er ulovligt at udsende spammails, og der her været afviklet en række retsager på den baggrund

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-03-08 01:05

Men jeg synes stadig dit skriveri er hylende morsomt

Citat
Jamen så må du se om der balndt de her omkring 150 profiler på Kandu (måske kun hundrede når du trækker alle med flere profiler fra) på en måned, skulle være en der har været så tæt på personen Ellers sku du måske prøve et andet sted med flere mennesker

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-03-08 10:50

Ja det er jo altid godt med selvironi Troede jeg bare ikke du var i besiddelse af og så slut med dig Har andet og mere fornuftigt at bruge min tid på Spammer

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-03-08 13:37

Du forstår ikke så meget, hvad jeg jo godt vidste, så du er tilgivet

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-03-08 14:33

STOP !!!
Nu skal i 2 holde op . Det har ikke noget at gøre med spørgsmålet !!
Jeres interne uvenskab relaterer ikke til det.
Jeg bliver sq ked af at læse om det gang på gang

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-03-08 14:49

Jeg er da ikke uvenner med nogen Pia. Men hvis du ligefrem bliver ked af det, (det er jo ikke meningen) så skulle du måske lade være at læse de tråde, hvor sunovits kvajer sig og jeg påpeger det.

Altså...når du ser en tråd hvor sunovits er på, og det er han meget ofte allerede i 1. eller 2. indlæg, så skim lige hans tekst igennem. Kan du se han har kvajet sig, det er altid meget tydeligt, så skynd dig at smutte, for så ved du at jeg efterfølgende kommer ind.