/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Bluetooth headset...........
Fra : hms
Vist : 926 gange
100 point
Dato : 19-03-08 12:16

Hej. Nogen her på forummet der har erfaringer med Bluetooth headset ? Jeg tænker mest på lydkvatitet og batteri standby ! !

Har overvejet et Jabra BT620s

Thanx
hms

Kommentar
Fra : pve

Dato : 19-03-08 12:44

Har lige haft et Jabra, eller to, som begge blev returneret pga at de var defekte. Har bu fået et Plantronic Discovery som jeg godt tilfreds med.

Kommentar
Fra : hms

Dato : 19-03-08 12:53

Har Du et link til Plantronic Discovery ?

Var dit Jabra også et stereo headset ?

Kommentar
Fra : pve

Dato : 19-03-08 16:27

http://www.allconnect.dk/ - du skal vælge Plantronic headset i menuen til højre og den jeg har er: Discovery 665.

Og nej mit var ikke stereo.Jeg havde et par JX10'ere.

Accepteret svar
Fra : Misteryman

Modtaget 100 point
Dato : 19-03-08 18:37

jeg vil klart foreslå dig det her headset. det er det fedeste jeg til dato har haf, med en FANTASTISK lyd.

http://www.jabra.com/Sites/Jabra/DK-Dk/products/Pages/JabraBT3030.aspx

Og så er det oven i købet billigt. du kan bla. købe heasettet hos TDC.

Kommentar
Fra : kraller

Dato : 19-03-08 21:31

Har lige købt Samsung WEP200.

super lækker og billig

og meget nem i brug

Godkendelse af svar
Fra : hms

Dato : 20-04-08 09:23

Tak for svaret Misteryman.