/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
XP problem
Fra : Timberjack
Vist : 307 gange
40 point
Dato : 24-02-03 11:33

Jeg har XP på min pc, og så er der nogle programmer der melder at der er en fejl. Så vil XP sende besked til microsoft,
men jeg er ikke på nettet. når jeg så trykker "dont send" så lukker xp det program ned jeg har kørende og sletter alt det jeg lige havde lavet.
surt.
Kan man slå den fungtion fra?
eller gøre noget andet?

Kommentar
Fra : als

Dato : 24-02-03 11:49

Nej, desværre det kan du ikke gøre så meget ved. Det skyldes som regel de småfejl forskellige programmer har, især er Exploror slem.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 24-02-03 11:53

Hej

Du kan slå fejlrapportering fra via >Start >Kontrolpanel >System >Avanceret > Fejrapportering

Men XP vil dog nok stadigvæk lukke dt program der er årsag til fejlen og slette det du har lavet.

Prøv at finde ud af årsagen til fejlen og gem dit arbejde lidt oftere.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 24-02-03 20:05

XP og minus net synes en umulighed !
hvordan får du så overhovedet fat i de updates som netop skal forhindre de bemeldte fejl-evnets som du reklamerer ????
mvh OW

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-02-03 01:07

Hej

Du skal finde fejlen i det program der laver fejlen og rette den, ellers vil dit problem opstå i det uendelige,slet programmet og geninstaler, det kan måske løse problemet,der igen vej uden om,du kan som sagt slå fejlmeldingen fra men det løser ikke dit problem med det specefikke program.
Hilsen Manse9933

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 27-02-03 18:55

Hej

Du kan hente programmet XP antispy (søg på google.com eller noget lign.)som du kan slå den slags fra .... ellers kan du bare gøre det gennem:
Start -->Kontrolpanel -->System -->Avanceret --> Fejrapportering

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-02-03 19:47

Hej
Det vil kun sørge for at de pop op meddelser ikke dukker op, programmet der bliver talt om, vil stadig blive lukket ned af windows,Geninstaler programmet
eller find ud af hvad problemet er med det omtalte program,og løs det,kig i din fejl log og om du kan få nogle infomationer der.

Manse9933