/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mine taster virker ikke!?
Fra : crha
Vist : 836 gange
20 point
Dato : 22-02-03 23:15

Hejsa

Jeg sidder nu her og bruger Windows XP, men her i dag er der sket det at genveje som Ctrl + C Ctrl + V og Delete ikke virker.

Nogen der ved hvad der er galt?

Mvh.
Casper

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-02-03 11:33

Hej crha,

Ikke umidlbart, men prøv at reboote din maskine. Løser dette ikke problemet, så prøv "genvejstaster" Win XP hjælp.

Hygge...

Mvh
Søren

Kommentar
Fra : crha

Dato : 24-02-03 20:12

Hmm, de er pludselig begyndt at virke igen...

Aner ikke hvad det skyldes.

Når jeg sidder og spiller et gammelt spil der hedder Elma åbner den nogle gange startmenuen når jeg trykker på Esc

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 24-02-03 23:45

Så er det vel fordi du rammer Ctrl tasten samtidig med Esc kunne jeg forestille mig, det er system taste ganvejen for start menuen, altså den samme "kommando" der er lagt i Windows tasten.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 24-02-03 23:46

gEnvejen even LOL, det går lidt hurtigt nogle gange

Kommentar
Fra : crha

Dato : 25-02-03 15:16

Nope, jeg trykker ikke på Ctrl først, har prøvet en masse gange, og det er kun i nogle perioder den gør det.

Kommentar
Fra : crha

Dato : 25-02-03 15:17

Måske er det noget hardware?

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 25-02-03 20:03

Det kan muligvis også være et grafik driver problem af en art, havde det samme problem for et par år siden, opdaterede min grafikkort driver og det fjernede det. Det er selvfølgelig kun én af mange muligheder.

Kommentar
Fra : crha

Dato : 25-02-03 20:13

Yup, jeg har den nyeste driver

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 25-02-03 20:17

Det kan også være et program du har installeret der har smadret en DLL eller anden vigtig system fil, det kan være en indstilling der er forkert, tja mange ting kan være i vejen.

Kommentar
Fra : crha

Dato : 25-02-03 21:58

Er der en måde at finde ud af det på? Lige nu er det den med Esc tasten der irritere

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 26-02-03 06:42

Ja men den har jeg glemt da det jo er et par år siden jeg selv havde problemet, måske der er andre her i tråden der har en idé?