/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
FSTE 100
Fra : Realtvc
Vist : 379 gange
40 point
Dato : 11-03-08 18:26

hej

kunne det tænkes at der var en derude der kunne hjælpe mig lidt igang med at handle ftse 100
har studeret det en del det sidste stykke tid, men tænkte at der måske sidder en derude der daytrader, som kunne hjælpe mig lidt yderligere.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 19:19

Har du nu nogle penge du skal have invisteret igen Hvad er det egentlig lige det der ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-08 19:33

Det er anden gang du stiller det samme spørgsmål - det første er IKKE lukket endnu....

Svarene bliver nok de samme....

Kommentar
Fra : Realtvc

Dato : 11-03-08 21:25

beklager hvis jeg ikke har lukket spørgsmålet, er ikke så god til det her kandu endnu.
SUNOWICH ftse 100 er aktie indexet over de 100 største aktier på london børs, man kan købe eller sælger aktierne, eller man kan bette på om den vil stige eller falde fra time til time. der er mange der lever af det på feks betfair intraday trading, det er somend ikke gambling overhovedet, man skal bare lære at forudse om ftse 100 vil stige eller falde, og det kan lade sig gøre med de rigtige værktøjer, MEN hvad er de rigtige værktøjer så lige

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 21:32

Jae det kan jeg sku ikke lige hjælpe dig med. Har selv en masse værktøjer til det jeg arb med, men det deler jeg ikke ud af
Jeg vil også helre have min faste hyre end at prøve at gamble / bette mig til det.