/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ikke automatisk installation
Fra : vieira
Vist : 416 gange
50 point
Dato : 04-03-08 19:31

hej

er der nogen der ved hvordan man slår automatisk installation af hardware fra i windows xp.

altså hvis jeg sætter et usb plugin i computeren er det meningen den ikke skal finde noget, men så jeg selv kan installere plug in.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-08 19:34

Hej

Kig her:

MSFN Forums > Disable Found New Hardware Wizard
http://www.msfn.org/board/lofiversion/index.php/t49514.html

mvh klaudi

Kommentar
Fra : vieira

Dato : 04-03-08 19:52

det er muligt men jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-08 20:08

åbn denne computer - højreklik på det drev der skal bruges - egenskaber - fanebladet hardware (eller hvad du er igang med - du vælger på listen) - markér og egenskaber - brug af enheden hvor du kan vælge at aktivere eller deaktivere

Kommentar
Fra : vieira

Dato : 04-03-08 20:14

jeg kan da ikke deaktivere på den side

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-08 20:15

Navigate to C:\WINDOWS\system32\newdev.dll file. This is the Found New Hardware Wizard.

All you have to do is to rename this file to something else and it won't bother you again. But remember that you won't be able to install new drivers either while this is disabled. You can rename it back to the original file name and it will work again.

Windows System File Protection will get in the way when you try to change that file. You need to rename it either in Safe Mode when the System File Protection is not active.

Men er det ik lidt dumt at slå det fra?

mvh klaudi

Kommentar
Fra : vieira

Dato : 04-03-08 20:27

jo og nu virker det også lidt indviklet,men tak for hjælpen alligevel