/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Email
Fra : gerda-dam
Vist : 489 gange
45 point
Dato : 04-03-08 16:43

Hej jeg har en masse Email liggende under indebakke ''dokumemter''er der en grænse for hvor mange der kan være der er rigtig mange 'billeder og filer''
mvh Gerda

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 32 point
Dato : 04-03-08 16:54

Hvis de også ligger hos din mailudbyder kan du få problemer med pladsen.
Men ellers udvider din mappe sig bare så der stadig er plads.

Men jeg ville nok kopiere posten over på et flytbar medie så det er gemt hvis comp går ned

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-08 16:58

Lav en gmail og læg hele lo.... der - det er gratis og der er rigeligt plads....

Så kan du hente dem NÅR du skal bruge dem

Godkendelse af svar
Fra : gerda-dam

Dato : 04-03-08 17:10

Tak for svaret Eyvind.
det var et rigtig godt svar
kan ikke være mere klar
og forstålig
mvh Gerda

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-08 17:26

Hvorfor så KUN 1 *

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 04-03-08 17:56

Husk, ikke at overskride 2 GB grænsen for Outlook.
Det kan give problemer!