/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Materials palette
Fra : kidder
Vist : 451 gange
100 point
Dato : 04-03-08 11:49

hejsa folkens
er er den venlig sjæl der kan hjæpe mig med at fo min Materials palette synlig igen i Psp 10
den er forsvundet på mystisk vis og jeg kan sgi ikke lige finde ud af hvordan jeg gør den synlig igen
venligst Kidder

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 04-03-08 11:55

Måske dette kan hjælpe: Right-click the toolbar, then from the drop-down menu, select Palettes

Ved meget lidt om det, så vil ikke nærmere ind på det...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-08 11:59

Hej

Har PSP 9 der trykker man F6 og vupti er den væk eller tilbage

mvh klaudi

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 04-03-08 12:00

Gå op i VIEW så kommer der et rullegardin frem...så går du ned i PALETTER og så kommer der et nyt rullegardin, der finder du MATERIAL og trykker på den.... håber det var det du mente

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 04-03-08 12:01

Tak claudi, den kendte jeg ikke........meget lettere end den roman jeg skrev

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-08 12:04

Jae det er med kende smutvejene

Kommentar
Fra : kidder

Dato : 04-03-08 12:57

Hej igen folkens 1000 tak for jeres hurtige respons på mit lille probs
den menu jeg snakker om er den hvor man kan vælge gardints/patterns/coler
en jeg har stadig ikke fået den menu frem

(Til klaudi) jeg har trykket på F6 men der sker ikke en dyt trææls
jeg har Pant shop pro x

(Til knh15) jeg har forsøgt at gå i VIEW - PALETTER og klikket på MATERIAL
men lige lidt sker der øv bøb osv

Ved ikke om det er mig der er lidt blød i hætten

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 04-03-08 13:02

så kan jeg ikke hjælpe...men det har ikke noget med X at gøre...jeg har X2 og der virker det på samme måde

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-08 13:13

Hej

Er det ikke denne menu du mener?
http://peecee.dk/upload/view/101634

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-08 13:29

Hej

Det skulle os virke med F6 på PSP X
Her er lidt læsestof:

Customizing Your Workspace in Paint Shop Pro X - Part Two
http://graphicssoft.about.com/od/paintshoppro/ss/customizingx2_9.htm

mvh klaudi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-08 13:36

hos mig i diverse versioner - view - palettes og klik på materials

Citat
hvor man kan vælge gardints/patterns/coler
... klik på palettens nuværende farve så dukker fanebladene op

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 04-03-08 13:36

http://paintshoppro.dk/portal/index.php?option=com_content&task=view&id=18&Itemid=31

Her kan du hente dansk lerningcenter til X, X1 X2 og jeg tror også X3 er det. Det kan installeres i stedet for det engelske.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-08 13:37

btw - kidder - hvilken version kører du ?

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 04-03-08 13:37

Det er skrevet mintdk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-08 13:38

knh15 ja noget af det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-08 13:40

Citat
klik på palettens nuværende farve så dukker fanebladene op
... jeg mener at forstå det er problemet eller hur ????

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 04-03-08 13:44

Citat
jeg har Pant shop pro x

Citat
Gå op i VIEW så kommer der et rullegardin frem...så går du ned i PALETTER og så kommer der et nyt rullegardin, der finder du MATERIAL og trykker på den...

Da jeg skrev at det var skrevet, var dit sidste indlæg ikke at se hos mig mintdk, men alligevel var det hele skrevet

Kommentar
Fra : kidder

Dato : 04-03-08 13:54

Jeg takker endnu en gang for jeres kynde svar ,men stadig ingen menu
jeg havde siddet og arbejdet lidt på noget grafik og havde forladt min pc og da jeg kom tilbage for at ville arbejde vidrer var menuen pist væk underlige ,jeg har haft programmet i nogen år nu efterhånden ,min menu er tidliger bordkommet men det er mig selv der har rodet rund
men der er det lykkes mig på forundelig vis at fremtrylle den igen ,men denne gang stritter de grå hår sgu
Min browser er EI 7
Knuz Kidder

Kommentar
Fra : kidder

Dato : 04-03-08 13:56

Hov fik ikke nævn at det var den overnævnt menue der var sendt et link af

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 04-03-08 13:59

http://angles.dk/forum/index.php?sid=5677e336244ae8d8bdcf74529b89c6e7

Jeg er medlem af denne gruppe af bruger af psp og har stor glæde af den.... bare et forslag, så kan du kigge på det eller lade være

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-08 14:09

Du har ikke bare fået minimeret den?

http://peecee.dk/upload/view/101644

Den kan ski da ikke bare så'n forsvinde

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-08 14:27

Hej

Gendan til standard indstillinger for alle ting.
Hold Shift nede når du starter PSP X.
Alle tilpasninger vil blive slettet og nulstillet til standard.

Måske det er det der skal til?

mvh klaudi

Kommentar
Fra : kidder

Dato : 04-03-08 14:32

Hvor er altså bare søde alle samme at i sådan vil hjælpe mig
Jeg ved simpelthed ikke hvad der er skeet ,mens jeg har været væk fra min com

(til Knh15)jeg vil da overveje af kigge på denne gruppe *SS*

Jeg ligger lige et print scr ind af min Psp menu

http://i28.tinypic.com/2cfbpm0.jpg

Så måske i kan finde ud af noget ..jeg er totalt fortabt nu intet virker efterhensigten
er lidt knotten *SS*
Hugs Kidder

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 04-03-08 14:52

Jeg ved ikke hvorfor, men prøv og aktiver et andet icon end hånden feks. movetool og så prøv de forslag der er givet igen.... måske du allerførst skulle genstarte psp..... Jeg ved ikke hvad det er men kan huske noget om hånden, men ikke hvad..........prøv og se hvad der sker

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-08 14:54

Hej igen

Prøv at højre-klikke et tomt sted i vinduet (den grå baggrund)
og vælg Workspace>Load>nej til gem af aktuelle>vælg så>Default og tryk Load

mvh klaudi

Kommentar
Fra : kidder

Dato : 04-03-08 14:56

hej igen folkens nu har kidder fået orden på tingene pyha var lige ved og gå i spåner
jeg tog da selvfølgelig bare en systengendannelse og vupti var kidders menu på plads weeeew
jeg er happy nu

men en stor tak til alle jer der forsøgt at give mig en hjælpene hånd med dette her
i ønskes alle ikke mindre end en fasntastisk ny uge
Hugs fra en happy kidder

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 04-03-08 15:20

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-08 16:02

Godt du fik "skidtet" til at virke igen

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-08 16:07

Nu skal jeg have min psp til at virke, prøvede den der med Workspace, fik ik lige gemt det gamle

mvh klaudi