/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Aquarium Søges x 2 :-D
Fra : Mariaowo
Vist : 385 gange
100 point
Dato : 04-03-08 00:32

Hejsa, vil lige høre om der er nogen her i øst jylland, med nogle extra aquarium'mer til BILLIG salg
Jeg har 1 på 54L og en lille ny 5 litter (til gravide gubbyer) Kunne også godt tænke mig noget større eller "bare" samme str til andre fisk.
Ved min veninde også gerne vil have 1 mer eller noget større. Så derfor søger jeg meget gerne 2.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-03-08 07:31

Prøv at se her på Gul og Gratis. Der er mange akvarier til salg i østjylland, også billige
http://www.guloggratis.dk/dyr/akvariefisk/tilbehor/akvarium?search=akvarie&area=3

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-03-08 07:36

Du kan også prøve her, måske er du heldig
http://cichlids.akvariefisk.dk/market/?Type=4

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 04-03-08 12:36

Jeg har et billigt til salg 260 L. med armetur og indvendig pumpe. på hjemmelavet bord. det er lidt gammelt, men fejler ikke noget. har nemlig lige købt nyt hjørneakvarie. Jeg har også en del ral, du kan få med. Det eneste du skal skaffe er en varmelegme. Skriv igen hvis du er interesseret... bor i østjylland. 8300

Kommentar
Fra : ANNImartin

Dato : 05-03-08 16:08

Hej
Jeg har to 54 liters..

Kommentar
Fra : Mariaowo

Dato : 06-03-08 10:50

Hightower er meget interseret i det
Er ny her inde og ved ik lige hvordan jeg skal skrive tilbage til dig.
Har en kammerat der evt kunne køre mig til 8300
Hvor meget vil du have for det ?

Kommentar
Fra : Mariaowo

Dato : 06-03-08 10:51

og tak til Helle

Annuller spørgsmålet
Fra : Mariaowo

Dato : 26-03-08 18:08

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål