/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
"Campingkøleskab"
Fra : alka
Vist : 1455 gange
100 point
Dato : 02-03-08 11:35

Til alm. oplysning - også til de, som har bedømt mit tip nedenfor om, at det er dyre køleskabe og der nok ikke er nogen der vil købe dem! Det beror nok på ukendskab til, hvad prisniveau på skabe koster. Prøv at kikke her: 230 volt/12 volt og gas: http://www.acfshop.dk/pages/shop_liste.asp?Groupguid=136

... og jo, der er købere til disse artikler og det er ikke for at reklamere!

Accepteret svar
Fra : missjosephine

Modtaget 110 point
Dato : 02-03-08 12:04

det var dog godt nok nogle hampre priser....
det jeg har der er 99% lig med nr.500028 har jeg givet ca 600,- for hernede i italien forrige sommer..et rigtig godt et...det har bare et andet navn....og fungerer upåklageligt.
de danske priser på køleskabe til campingbrug et extreme høje....
miss.j.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-08 12:09

Hej alka.
Jammen vores gik i stykker på båden og naturligvis skulle vi da bruge et andet. Vi syntes det er sindsygt dyrt og fandt et i el gigante . 88 L. med frost og det installerede vi med en konverter så der er strøm på når vi sejler. Det fungerer 100 % vi trækker naturligvis landstrøm når vi kommer i havn. Der er da ingen grund til at betale mere for det end højst nødvendigt. Vores køleskab gav vi 1200 kr. for og det er da mange penge og spare.

Godkendelse af svar
Fra : alka

Dato : 03-03-08 07:16

Tak for svaret missjosephine.

Ja, man kan hurtigt få en lang næse!!!