/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Johnni Hansen
Fra : sødprinsesse
Vist : 1236 gange
100 point
Dato : 28-02-08 12:52

Kunne virkelig godt tænke mig at vide....... uden alt dit crap....... uden alt det ko lort du fyrer af, hvad du får ud af at sidde her inde?

Er det fordi du selv mener du har noget interessant for andre mennesker at bidrage med?
Er det for at være en pestilens for alle os som godt kan lide kandu.dk?
Er det fordi du har et stort behov for opmærksomhed?

Prøv om du kan svare, uden at lyde dum....

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 28-02-08 12:56

Den her følger jeg med i, for jeg har endnu ikke set at Johnni har skrevet noget slemt, forargeligt eller noget der tilnærmelsesvis er lige så provokerende som hvad der ellers bliver skrevet her.....

Er brugerne her virkelig så småt begavet at blot et navn kan bringe pisset i kog?

Kommentar
Fra : pve

Dato : 28-02-08 13:00

Citat
Prøv om du kan svare, uden at lyde dum....
- hold da op, det var da pænt skrevet.

Jeg giver kontorverdenen ret, der er en række andre Kandu'er som er mere provokerende, men så igen det kommer vel an på hvem man er !

Kommentar
Fra : JonniHansen

Dato : 28-02-08 13:23

Citat
Er det fordi du selv mener du har noget interessant for andre mennesker at bidrage med?

Ikke mere end det du selv kan tilbyde af guldkorn

Kommentar
Fra : JonniHansen

Dato : 28-02-08 13:25

Citat
Er det for at være en pestilens for alle os som godt kan lide kandu.dk?

Ingen anderledes tankegang end din

Kommentar
Fra : JonniHansen

Dato : 28-02-08 13:27

Citat
Er det fordi du har et stort behov for opmærksomhed?

Ikke større end dit, sødprinsesse og hvad du ellers kalder dig

Kommentar
Fra : JonniHansen

Dato : 28-02-08 13:27

Citat
Prøv om du kan svare, uden at lyde dum....

Det kan jeg ikke, men du kan jo heller ikke spørge klogt...

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 28-02-08 13:35

Sådan

Kommentar
Fra : JonniHansen

Dato : 28-02-08 13:40

Citat
uden alt det ko lort du fyrer af

Sådan taler søde prinsesser altså ikke

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 28-02-08 14:34

Jeg er muligvis sippet.... men jeg bliver ufatteligt irriteret over dine indlæg om jødehad, lille adolf osv...... Er det spørgsmål?
Eller er det for at provokere?

Normalt er jeg ikke sippet.... men når det kommer til rasicme, jødehad osv..... så er min grænse for irritation og provokation meget lille

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 28-02-08 14:51

Citat
Det kan jeg ikke, men du kan jo heller ikke spørge klogt...

- det kan "kortoververden" åbenbart heller ikke:

- Ubesvarede 1
- Besvarede 28
- Annullerede 48
- Slettede 0
Ialt 77

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-02-08 15:19

Jeg syntes JonniHansen er dygtig til at lave citater, af en ny bruger af være

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 28-02-08 15:27

Tjah, man kan jo tolke som man vil, og nogle læser tal som fanden læser biblen.

Hvis man nærlæser Johnni Hansens indlæg, så er der jo INTET provokerende i dem, men de kan måske starte en debat om nogle følsomme emner, eller er vi derhenne hvor vi bliver forargede over at blive mindet om at der engang har eksisteret en fyr ved navn Adolf Hitler?

At jeg har annuleret en række spørgsmål er vel ikke et entydigt bevis for at jeg ikke kan spørge klogt, det kan i lige så høj grad tolkes som at jeg ikke har været i stand til at få et intelligent svar, men så skal vi jo til at skændes om hvos intellekt der overstiger hvis, og den gider vi vel ikke bruge tid på mere vel?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 28-02-08 16:02

- jo lidt tid kan vi da godt bruge. Problemet (dit problem "kortoververden") kunne jo også være, at du ikke kan genkende et intelligent svar når du får stukket det ud...

Men du arbejder måske forgæves på den personlige udvikling?

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 28-02-08 16:18

skal vi ikke bare spille fodbold???

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 28-02-08 16:20

Stouenberg

Din kommentar giver jo ingen mening, for det første mener jeg ikke at jeg har ret mange problemer, men at du umiddelbart udfra din virkelighed mener at jeg har et problem omkring dette punkt, tjah, det er jo DIT problem og ikke mit.

Om jeg genkender et intelligent svar er for såvidt irrelevant, i det et intelligent svar kendetegnes ved at ramme samme intelektuelle niveau som spørgsmålet, og dermed vil intelligensniveauet på et svar altid være direkte proportionalt med spørgerens formåen, og er dermed ikke målbart på en objekttiv skala.

Altså er der ingen af delene i din kommentar der finder anvendelse uden for din egen virkelighed og du er dermed dømt ude.

Om arbejdet med min eller andres personlige udvikling er forgæves er jo blot en perfid kommentar uden nogen som helst substans, men det var vel hvad du havde at gribe efter.

Ps. Jeg har efterladt en slåfejl i mit indlæg så du har noget at angribe

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 28-02-08 17:00

det har aldrig været jonni hansen fra dnsb det der,,,,

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 28-02-08 17:40

Citat
Ps. Jeg har efterladt en slåfejl i mit indlæg så du har noget at angribe

- hvilken en af dem?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 28-02-08 17:55

Stouenberg

Citat
- hvilken en af dem?

Du begynder bare at remse op så må vi se hvor langt du når

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 28-02-08 18:07

"sorry" læste først profilen senere så bare lige sød prinsesses indlæg,så det ER ik ham.

Kommentar
Fra : JonniHansen

Dato : 28-02-08 18:37

Søde sødprinsesse har du fået de ærter, som ægte prinsersser sover på i øjnene?
Du spørger mig jo selv:
http://www.kandu.dk/Spg117672.aspx
og jeg siger det er en provokation.

Men ellers giver jeg dig helt ret:
Det er ubehageligt når nogen taler nedsættende om andre racer og religioner. Helt enig.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 28-02-08 19:09

Det er muligt at denne JonniHansen ikke er nazi-Jonni, men hans indlæg gav fandengaleme også mig kvalme

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 28-02-08 19:11

Undskyld sproget.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 28-02-08 19:26

Citat
skal vi ikke bare spille fodbold???

Kommentar
Fra : JonniHansen

Dato : 28-02-08 20:17
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-02-08 20:48

Ville en hat med klokker på mon ikke passe bedre som logo

Kommentar
Fra : iah

Dato : 28-02-08 22:06

Citat
Det har aldrig været jonni hansen fra dnsb det der,,,,

Men han vil sikkert gerne provokere nogen til at tro det...

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 28-02-08 22:37
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-02-08 23:15

Ja den har jeg kreeret mon ikke den passer jonni eller hvad er det nu han hedder ham-nen

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 29-02-08 10:18

Fint nok - så er vi jo enige.............

Men da jeg tror at jeg deler en opfattelse med den almene bruger af kandu.dk om at siden er et positivt sted, hvor man hjælper, skriver og hygger sig ved maskinen..... kunne de provokerende indlæg så ikke samles under en anden side, som måske er mere passende til den slags ting?

Nåååh..... gider ikke og blande mig i hvad du bruger siden til....... forsøger blot at undgå dine indlæg fremover.
.............. Alle mennesker har en eller anden form for udstrækning brug for at provokere, og der er jeg da også i blandt.......... Forstår bare ikke de mennesker, som nyder at gøre det igennem ondskabsfuldheder..... Du skrev et spørgsmål en dag, om hvordan verden blev et bedre sted at være........ Hmm.... jeg er overbevist om at provokation ikke er vejen frem.

Men som så meget andet, er vi nok heller ikke enige der

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-02-08 11:40

Du tror da ikke du fremover kan skrive noget uden at han blander sig ?????Så må du tro om igen han vil fortsætte i en uendelighed Du har jo trådt "kong gulerod " over ligtornen så nu vil han ved enhver upassende lejlighed generer dig og dermed alle andre alt det han kan komme afsted med
Det er sådan en sygdom han har (gad vide om det er granatchok fra veitnamkrigen) det var måske der han lærte at lalle nå nej det hedder lolle

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-03-08 15:07

Citat
Prøv om du kan svare, uden at lyde dum..
Skrev den søde prinsesse, og du svarede

Citat
Ville en hat med klokker på mon ikke passe bedre som logo

Ja den har jeg kreeret mon ikke den passer jonni eller hvad er det nu han hedder ham

Du tror da ikke du fremover kan skrive noget uden at han blander sig ?????Så må du tro om igen han vil fortsætte i en uendelighed Du har jo trådt "kong gulerod " over ligtornen så nu vil han ved enhver upassende lejlighed generer dig og dermed alle andre alt det han kan komme afsted med
Det er sådan en sygdom han har (gad vide om det er granatchok fra veitnamkrigen) det var måske der han lærte at lalle nå nej det hedder lolle

Den klarede du ikke Mr. Bean LOOL Du lød ualmindelig dum, så du DUMpede http://piv.pivpiv.dk/

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 06-03-08 19:33

Klaphat.. jydsk synonym for idiot...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-03-08 19:41

Og.........

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-03-08 19:56

Citat
Ja den har jeg kreeret mon ikke den passer jonni eller hvad er det nu han hedder ham-nen

Lad være at forsøge at bilde nogen ind, at du er i stand til at skabe noget som helst. Du påstod osse en dag i en tråd på Kandu, at du var skaberen af disse ord " Den som ingen pære har....ævler".

Ikke på vilkår, om du har skabt en skid, men du har nok hørt den sætning så mange gange, når folk har mødt dig og du krampagtigt skal spille Karl Smart, at du tror du har opfundet den.

Det har du IKKE lille mr.Bean, men hold da kæft, hvor den dog passer perfekt til dig LOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-03-08 22:03

Gå nu til lægen profilforstyrret galning

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-03-08 22:04

Kan du ikke rigtigt finde ud af om du er Nazisten eller borderline klamme i dag

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-03-08 22:43

Hej Klummowich.

Bette mand Bean. Kan du ikke selv finde ud af at skifte grammofonpladen, så få et barn til at hjælpe dig. Det er temmelig ensformigt at høre på, når du kører i samme rille hele tiden. Men du ved...Den som ingen pære har....han ævler LOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-03-08 23:15

Nå den profil kender du også til Borderline klumme klokkehat

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-03-08 23:16

Og du ka stadig lalle når nej lolle på dansk Narhoved ka du ikke se du gør dig selv til total grin mide

Kommentar
Fra : mmjfk

Dato : 17-03-08 20:13

Tja jeg har fået løsningen på en opgave jeg skulle afleverer,
ellers har du ret... mange svar er ubrugelige..

Kommentar
Fra : ClayshooterPro

Dato : 01-05-08 22:13

Jeg Syntes hver mand skal ha' hver sin menning. jeg syntes bare ikke, at man skal hade folk pga. troreligion osv. tænk på den barmhjertlige samritaner eller hvad den nu hedder det er da en sød bibelsk historie)

Kommentar
Fra : Boltzmann

Dato : 14-05-08 13:18

Nej, hvem taler om had, jeg elsker Jonni Hansen....

...godt gennemstegt eller ristet.