/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Alternativ måde at score point på ?
Fra : philipf
Vist : 485 gange
1 point
Dato : 21-02-03 11:24

Jeg tænker her på:
http://www.kandu.dk/dk/spg/11773 og
http://www.kandu.dk/dk/spg/11774

Håber da ikke der er nogle der svarer på http://www.kandu.dk/dk/spg/11772

Eller er jeg bare helt gal på den ??? Syntes sq det er for lamt

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 11 point
Dato : 21-02-03 11:27

jeps, du har ret....

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 21-02-03 12:33

Hej alle!

Hvor har du dog ret - der er desværre mange andre eksempler

Som jeg altid har ment - afskaf nuværende pointsystem og brug en anden måde for at deltage i lodtrækning om månedens præmie!

Og specielt til KanDu!

Nulstil point hos vedkommende og verf vedkommende ud af systemet - evt. en advarsel først.

Nuværende pointsystem skaber kun splid og bøvl!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 21-02-03 12:34

Det virker simpelthen som "jord i hovedet" at gøre www.kandu.dk til en oversætterservice -- man kan søge med ordet "oversættelse" på www.google.com og så vælge en person til at lave sin oversættelse.... Eller kontakte folk gennem nyhedsgruppen dk.opslag.stillinger

Som korrespondentuddannet i engelsk og fransk synes jeg det er at drive plat at forsøge at få folk til at arbejde for sig for måske 2-300 points.... Dette forum er til at HJÆLPE folk med deres problemer. Ikke lave komplette oversættelser...

God weekend herfra.

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-02-03 12:47

Jeg er helt enige i de ovennævnte kommentarer. Jeg har tit tænkt den tanke netop i forbindelse med anmodninger om oversættelser, fra et sprog til et andet.
Jeg synes, som h_blunck
[citat]
at det er at drive plat at forsøge at få folk til at arbejde for sig for måske 2-300 points.... Dette forum er til at HJÆLPE folk med deres problemer. Ikke lave komplette oversættelser...
[/code]

Med venlig hilsen
Franksp

Kommentar
Fra : summer

Dato : 21-02-03 12:50

Den slags fjollerier, eller "Giver du mig point så giver jeg dig point" og mange andre metoder for at hive point hjem, trives fint her på Kandu.

Jeg har sagt det før, ignorer dem. Op i et vist sted med den lille mdl. præmie.
Alternativet til den måde Kandu kører på nu, er et system a la Eksperten.dk Der har jeg også af og til min gang. Der er regler, siger jeg bare. Anmeldefunktion, co-admins (kontrollørerere), og et hav af regler. Hvad er resultatet? Ikke et klap bedre end Kandu. Folk forsøger at snyde sig til point, osv, osv. Kig selv der ind.

Jeg har ialfald ikke en løsning på hvordan man kommer uvæsnet til livs. Jo flere regler jo mere ævl og kævl. Når brugere ikke VIL opføre sig rimeligt, og ikke tager imod en høflig påtale - tja...

God dag til alle
summer

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 21-02-03 16:10

Man kommer aldrig uden om snyderi, men det med at lukke et besvaret spm. er dybt godnat. Dels kan man jo overhovedet ikke - ud fra en (ofte helt i skoven) tekst, se eller søge (købe) noget, og følge en tråd er jo umuligt med det system.
Eksperten og kandu er jo hvad brugerne gør dem til og der foretrækker jeg klart det system eksperten bruger, tros alt kan man umiddelbart altid følge en tråd.
Overskrifterne m.v. er ikke bedre, men dem vælge brugerne jo
Vil man forsøge at finde baggrunden for det her spm. skulle man så købe 4-5 åndssvage" spm. det er da ude i hampen.

Godkendelse af svar
Fra : philipf

Dato : 10-01-06 09:49

Tak for svaret Melander.