|
| Muslimske børn hjernevaskes! Fra : creamygirl | Vist : 957 gange 50 point Dato : 27-02-08 01:19 |
|
Ikke at jeg kan påstå jeg er overrasket. Islamiske terror organisationer som Hamas tyer til alle midler for at besejre deres fjender. Hvem husker ikke den militante Mickey Mouse lookalike "Farfour", der opfordrede de palæstinensiske børn til at kæmpe mod Israel. http://www.youtube.com/watch?v=Fkvbln1ORk0
Alligevel bliver jeg edderspændt rasende, når jeg endnu en gang konfronteres med, at man kynisk og hjernedødt blander børn ind i politik via børneudsendelser. Hvordan i hede hule kan man indoktrinere sådant et indgroet had til små børn?! ….Det er simpelthen SÅ SYGT!!!
Det skræmmende, forstemmende og sørgelige er den opdragelse til had, som programmerne er udtryk for. At selve det koncept, som man binder ungerne på ærmet her, er et koncept om død, hævn og had. Det er virkelig tragisk.
http://www.memritv.org/clip/en/1693.htm ...Børnene i videoen sværger at de boykotter israelske og danske varer, samt proklamerer at vi ikke kan gemme Kurt Westergaard i al evighed. De skal nok finde ham, og dræbe ham, i Allahs navn. Man efterlades med tanken, at når selv børn bliver hjernevasket dernede, er der vel ikke meget håb om, at resten ikke allerede er blevet det. Gud ved Hvor mange mon ser det crap på deres paraboler herhjemme?!
Normalt går jeg ikke ind for at straffe uskyldige børn for andres fanatisme. Men for helvede hvor jeg bliver da vred, når jeg ser den slags idiotisk og fundamentalistisk propaganda, rettet mod små børn. Og jeg fristes til at ønske, at vi fjerner AL dansk støtte til Vestbreden, og i stedet giver den til Afghanistan, eller til Tajikistan – hvor der i modsætning til Vestbredden er reelt sult og kæmpe problemer med bolignød, energiforsyning osv..
http://www.um.dk/da/menu/Udviklingspolitik/LandeOgRegioner/AndreSamarbejdslande/GazaVestbredden/DanskBistandTilGazaVestbredden.htm
Den danske støtte til palæstinenserne hamrer en pæl igennem al snak om at Danmark er ude på at forfølge islam og muslimer – men hvad er takken?! - Vi spyttes i hovedet.
| |
|
Klovn / PIS PÅ DINE EGEN MØJUNGER___
og men s de ? / klumme + er til OPDRAGELSE/
+sæt skatten OP for PÆDOGÆKKER
SS____-
| |
| Kommentar Fra : EtGodtTip |
Dato : 27-02-08 09:24 |
|
al fanatisme og indoktrinering er forkasteligt
foregår desværre mange steder på jorden
| |
|
Mener det samme som Jonni-madsen
+ at det KUN er Koranen som indoktrinerer.
INGEN andre religioner eller politiske partier !
| |
|
Nåh ja... Tora ruller og Mosebøger bryder jeg mig nu heller ikke om....
| |
| Kommentar Fra : EtGodtTip |
Dato : 27-02-08 14:59 |
|
Er meget enig med creamygirl/Klumme
Det er strengt børneTV at se og høre på !
- Desværre ikke kun forbeholdt Islam -
Kaj & Andrea kunne dog ikke finde på sådan noget
Heller ikke Ingrid & Lillebror, såvidt jeg ved
| |
| Kommentar Fra : Klumme |
Dato : 27-02-08 15:57 |
|
Der er forskel på, at man via tegnefilm opdrager og indfører børn og unge i egen kultur, og med samme metode opdrager småfolk til at være hadefulde og ligefrem dræbe andre mennesker.
| |
| Kommentar Fra : EtGodtTip |
Dato : 27-02-08 16:18 |
|
Citat Det er simpelthen SÅ SYGT!!! |
Det er det!
Og jeg forsvarer det heller ikke!
Konstaterer bare at det findes andre steder end dér.
(Hvilket ikke en en undskyldning! - For det er GROFT)
| |
| Kommentar Fra : Klumme |
Dato : 27-02-08 16:23 |
|
Jeg tvivler på at du i den vestlige verden...ligegyldigt hvilken religion (undtaget islam) kan finde noget der bare minder om dette overgreb
| |
| Kommentar Fra : EtGodtTip |
Dato : 27-02-08 16:48 |
|
Jeg må indrømme det er ubehageligt, og har ikke stødt på noget tilsvarende fornyligt.
Andet end f.eks extreme fondamentalister, KKK, WhitePower, som også ophidser til vold.
| |
| Kommentar Fra : Klumme |
Dato : 27-02-08 17:36 |
|
Citat KKK, WhitePower, som også ophidser til vold |
Yes, men de hjernevasker da ikke småbørn med indoktrinerende tegnefilm.
| |
| Kommentar Fra : Klumme |
Dato : 27-02-08 18:06 |
|
Men vi har været for dumme - og er på totalt misforstået social vis faldet for tæppehandler- og basarromantikken fra det byzantinske område.
Den eneste der har lært noget af sine erfaringer er desværre den tidligere VS'er Karen Jespersen (nu velfærdsminister).Tidligere Helle Degn og Birthe Weiss går fortsat og feder sig med deres ministerpension ovenpå deres totale lalleværks-indsats.
Herefter bør kun gives bistand til demokratisk funderede lande som har adskilt religion og stat. (Vi kunne selv starte med at lade folkekirken blive en selvejende instistution, som hverken skulle opkræve kirkeskat, have eget ministerium eller være registreringssted for fødsler). Ikke en bøjet øre i bistand til regimer som ikke lever op til dette!
Og når vi så har fejet for vores egen dør - så ud af kapellet med muslamerne.
Var lige til eftermiddagsbøn på den lokale. Vi enedes om fremover at spise godt med Gule Ærter - og så vende røven mod Mekka......med lyd - på You-Tube!!
| |
| Kommentar Fra : vil.du |
Dato : 28-02-08 00:20 |
|
...og så ka' de sgu lære det i Tralalarup!
Godt brølt løve!
Natnat.
| |
| Kommentar Fra : EtGodtTip |
Dato : 28-02-08 08:13 |
|
vidste godt det var dig, for du er et kært barn, som har mange navne...
+ MOLOKYLE, sokopan, Sherlock Holmes m.m.
Og jeg har jo også et par forskellige navne ...
Kandu er er fint sted for idioter som os !
| |
| Kommentar Fra : jabalya |
Dato : 28-02-08 23:56 |
|
Hvad om Mohammeds tegninger ,opfordre det ikke til had ?Når det beskrive ham som terrorist osv.
Alle danske børn har set det og forstået meninger, fra Tegninger. De Danske børn ser tv aviser og alle børserne og også voksen bliv jernvasket og er bliv bang af Islam og Muslimer ,og når man er bang fra noget så hade man det;
Palæstina er taget fra palæsteninger, for 60år siden og har israelerne massakreret dem i mange gang, har du ikke set tv avisen i går at 30 børn bliv angrebet med f16 fly som Danmark sælge computer pjece til dem, en af børn var 6månede gammel ,Palæstinenser er i frihedskamp, og som israeleren fortaler deres børn at det er deres land og palæstinenser vil smed dem ud af det og lærer dem at hade alle andre menneske og at jøderne er Guds valgte folk og at Gud skaffet jorden for jødernes skyld og alle folk skal være slave for dem, gør også palæstinenser alt hvad de kan for at få deres hjemland tilbage, og det hvad vi har set i clips var at en gammel man fortaler sit barnebarn, sandt historien om sit land, Og når Europæere, har intet lavet for at løse konflikten ,plus at de har hjulpet Israel i det sidste 60 år , og at nu er med USA at dræbe muslimer i Irak, Afghanistan , og nu Tegninger ,så vil De samlinger europære med jøde g amerikaner .
Problemet er at jeg beherske ikke dansk sprog så godt ,og deter et emne som ikke nemt at snakke og skrive om, så kunne jeg ikke forklar alt hvad jeg vil.
Du må find e muslim at snakke med og høre den islam tanke fra ham ,ikke fra medie .Også spørg en palæstinenser om konflikten der ned , og en jøde også.
MY REGARDS
| |
| Kommentar Fra : Klumme |
Dato : 29-02-08 06:18 |
| | |
| Kommentar Fra : Klumme |
Dato : 29-02-08 06:20 |
| | |
| Kommentar Fra : vil.du |
Dato : 29-02-08 12:25 |
|
Citat Hvad om Mohammeds tegninger ,opfordre det ikke til had ? |
- NEJ DET GØR DE IKKE!!
Karikaturtegninger er brugt i mange mange år, op gennem historien! Disse tegninger er lavet med ALLE og ALT som motiver gennem tiden! Både Margrethe II, Kronprinses, Jesus, Gud, Anders Fogh og alle mulige andre - er blevet foreviget i karikatur - UDEN at nogle har set det som opfordring til krig eller had!
Jeg kan endog betro dig at vore egne politikere bliver STOLTE, når de ser sig selv karikeret! I vores revyer bliver de også karikeret/efterlignet - og altid på den humoristiske måde (læs: der bliver gjort lidt grin med deres eventuelle småskavanker/særheder og lignende!
Vi er sikkert mange der husker Nyrup med cykelhjelmen? Jamen for pokker da...det var da SJOVT og det fik skam osse Nyrup SELV til at grine.
Tegningerne er IKKE udført med nogle bagtanker som du forestiller dig!
MEN - alene dét at disse ekstremister SER tegningerne som 'hadefulde' 'opfordrende til krig' og hvad de ellers ser dem som - alene dét fortæller SÅ UFATTELIGT MEGET om DERES tankegang!
De kan vende A-L-T så det ser ud som noget helt andet og det er aldrig positivt omkring Danmark og det danske - og det er dét de så efterfølgende lærer deres børn og unge
Resultatet ser vi allevegne: Dårligt fungerende unge som, i afmagt, begår kriminalitet og i det hele taget opfører sig helt vildt, uanstændigt og uacceptabelt - FORDI....deres såkaldte 'rollemodeller', dém som børnene og de unge har BRUG for at se op til - de kommer med nogle budskaber som er stik modsat i forhold til dé budskaber som de ellers bliver præsenteret for i dagligdagen, på deres skoler osv.
DERES egne rollemodeller - jamen hvem pokker skal de tro på? Hvad skal de gøre? Dém de gerene vil se op til, påstår noget helt modsat end dém som skal lære dem ting og sager og hjælpe dem med at blive integreret i det danske liv og samfund.
De er splittede og de bliver mere og mere splittede og hvis vi tænker os om, så er det sgu helt forståeligt.
Jeg er SÅ bange for fremtiden!
Hvis der er noget som kan ødelægge et sind, så er det usikkerhed - og disse børn og unge kan KUN vokse op i usikkerhed, når dé voksne de har omkring sig, er opdelt i to grupper som, hver for sig, sender så forskellige budskaber til dem.
Fanatisme - ekstremisme er frygtelig og så er det sq ligegyldigt om det gælder det ene eller det andet.
Når de starter allerede dér hvor børnene lytter til - og lærer af, en blød lyserød kanin eller andet i dén dur - jamen så er der ikke meget at gøre, er der? Børn bliver formet af de voksne der er omkring dem, børn får de værdier som de skal leve efter/under - gennem de voksne der er omkring dem.
Det er lavt og 'fejt' at sprede sine budskaber til børn gennem disse børneudsendelser - det er sq for nemt! Børnene ender med at have nogle holdninger som de slet ikke har vurderet eller taget stilling til, fordi de har fået budskabet gennem et elsket tøjdyr som de ser op til og betragter som 'ÉN der vil mit bedste, i kærlighedens navn' - utrolig lavt at benytte så beskidte metoder til at få spredt sine onde hensigter.
Hmm..jeg må hellere daffe. Jeg kan mærke mit stakkels blodtryk er i det røde felt og jeg vil ikke engang læse mit indlæg igennem - så....bær over med evt. tastefejl, korrekturlæseren er gået på weekend!
Kan I osse have en god weekend!
Venlig hilsen Dorthe.
| |
|
Mit formål med tråden var hovedsageligt at udtrykke min forargelse over det pågældende børneprogram. At der er mennesker i verden, uanset hvem de er, der indoktrinerer børn med had på den måde, gør mig så flintrende arrig at jeg ikke kan rumme det.
Det ER et problem at børn bliver indoktrineret med had til kristne og jøder via børneprogrammer og det ER et problem, at muslimske privatskoler. Sylter deres bøger ind i disrespekt for folk med en anden religion end Islam: http://www.youtube.com/watch?v=_hBXHtQDxOo&eurl=http://sheikyermami.com/
kvindemennesket i indslaget forsøger desperat at beskytte troen, med den så velkendte "I forstår ikke koranens tekster" – samt benægte det indlysende – nemlig at skolens undervisningsmateriale prædiker had og intolerance.
I øvrigt hatten af for en studievært/ordstyrer, der modsat andre IKKE lader sig trække rundt ved næsen, men ihærdigt gør forsøg på at fastholde kvindemennesket til emnet, uden at give plads til den vanlige talen udenom, såsom: "Man skal kunne arabisk for at forstå Koranen" - "Det er en misforstået opfattelse af bøgernes indhold" - "Det er ude af kontekst." og blablablabla og bla.
Forklar mig venligst nødvendigheden af, at børn hjernevaskes med nedenstående..
Jøder = aber
Kristne = Svin
| |
|
At debattere hvem der er mest skyldige - Israel eller Palæstina - i den fastlåste og vanvittige voldsspiral, kommer der ikke meget godt ud af. Lidt det samme som at debattere hvad der er værst - pest eller kolera.
Selvfølgelig er det altid trist, når angreb rammer uskyldige. Enhver kan blive enig om, at de civile tab i krigen i Mellemøsten er forfærdelige, og det er drab på unge soldater såmænd også.
Lad mig dog med det sige, at sangen om at Israel er"de onde" - og at de "stakkels forfulgte palæstinensere" er "de gode", den køber jeg ikke.
Siden 1948 har der i gennemsnit været èt terrorangreb med selvmordsbomber om måneden i Israel. Alle erfaringer viser, at hver gang Israel rykker ud af et besat område , så rykker terroristerne ind og bruger området til at affyre deres raketter længere ind i Israel.
Hvis du mener det hele er israelernes skyld, så er vi langt fra enige. Hvis den arabiske verden havde været tilfreds med at få 90% af det område, der oprindeligt blev erklæret som stedet, hvor det nye jødiske hjemland skulle dannes, så havde konflikten været overstået i 1948. Men 90% er bare ikke godt nok. Noget siger mig at 99% heller ikke havde været godt nok. Islamiske fundamentalister og palæstinensiske terrororganisationer (Hamas, Fatah, PLO, osv.) har klart givet udtryk for, at de ikke er tilfredse så længe der er en eneste jøde tilbage på "arabisk territorium". Hvis du finder Israels handlemåde uforståelig, så er du blind. Kort og godt.
Og i øvrigt - hvad ville efter din mening være en tilfredsstillende løsning?!.. Skal Israel nedlægges helt, eller skal israelerne bare isoleres i reservater, eller hvad?
Når det nu ikke er ok at bombe palæstinensiske områder, hvad mener du så er den rigtige løsning når der fra de pågældende områder affyres raketter ind over israelsk territorium? …Hvad mener du Israel burde gøre for at beskytte sig mod selvmordsbombere, når nu du mener de løsninger de bruger i dag er dårlige?!
Kan du forstå, jabalya - at jeres modparter i den her sag er fuldstændig lige så overbeviste i deres sag, som I er i jeres ?!
Hvis du kan det, kan du så også forstå hvorfor den her krise ALDRIG vil få en ende, før begge parter indser den form for mudderkastning og had ikke fører til noget?!
Og hvordan i alverden retfærdiggør konflikten, at man hovedløst opdrager børn til at være en flok jødehadende droner. Hjælper det nogen som helst? - Bringer det freden nærmere?!
Mit svar: NEJ!!!
| |
|
Citat Hvad om Mohammeds tegninger ,opfordre det ikke til had |
Det er nok ikke lige mig du skal diskutere dette emne med. For min holdning ligger meget på linje med, hvad du kan høre i denne video: http://www.youtube.com/watch?v=Negt6IzxPTo
| |
|
Faktisk så drømmer jeg om, at al verdens aviser trykker Muhammad tegningerne dagligt i månedsvis, samt at vi hænger Muhammad plakater op overalt - hver evig eneste gang der begåes en terror handling..
| |
| Kommentar Fra : Klumme |
Dato : 29-02-08 14:59 |
| | |
|
Og du har ret Klumme - det kammer da helt over med selvcensuren.
http://jp.dk/udland/europa/article1279450.ece
Hvad har bankernes sparegrise nu gjort?! ....En ting er, at man som muslim ikke må spise svinekød, men hvordan i hede hule kan man føle sig krænket over genstande med motiver af en gris. Børnebøger med fortællinger om grise osv?! ...Det er jo vanvid, og har ikke en dyt med deres tro at gøre.
En ting er, at man skal tage tage hensyn til hinandens behov, men man skal vare sig for at skabe en situation, hvor en enkelt gruppes behov accepteres, ene og alene fordi de brokker sig mest, og fordi andre ikke vil (tør) genere dem.
At føle sig krænket over noget så ufattelig ligegyldigt som en sparegris , er så langt ude, at det er absurd. Jeg tror simpelthen ikke på, at nogen reelt føler sig seriøst krænket, men bare hævder det, fordi de ved det virker. De mærker de har held med at kunne skubbe samfundet i deres retning - og deres mere eller mindre sindsyge krav, stopper ikke ved nogen form for hensyn eller venlighed, men kun ved modstand. Spørgsmålet er, hvor langt det kommer før modstanden kommer.
Og iøvrigt - Hvis der var tale om venlighed overfor en enkelt gruppes krav i mangfoldighedens navn, så ville en opfyldelse af disse krav jo kunne forventes at blive fulgt op med, at denne gruppe viste velvilje overfor andre gruppers krav. Men sådan er det jo ikke. Gruppen stiller bare nye krav.
Venlighed opfattes som svaghed og efterfølges af nye krav. England er fx. et af de mest tolerante lande, men hver gang et krav er blevet opfyldt, så mødes de af byger af nye krav, som eksempelvis, at moskeer vil have lov til at lade deres karakteristiske kald til bøn gjalde ud over hele byen.
De politiske islamister i vesten er jo ikke dummme. De stiller ikke umulige krav. Deres fremgangsmåde er hele tiden at kræve det næste mulige krav opfyldt - og ofte har de held med at andre siger: "Nå ja, men det er jo heller ikke så vigtigt lige med den ene ting"
Jo, gu er det så, siger jeg. Hvad fanden ligner det, at storbanker rundt omkring i Europa fjerner noget som det store flertal har levet med altid. Vil de muslimske kunder ikke have en sparegris, så kast noget andet i nakken på dem. En and, en kanin whatever - men hold da for pokker op med at fjerne genstande, som alle andre ikke har det fjerneste imod. Det er komplet latterligt, og et udtryk for frygt. Niu må EU sq snart vågne op..
| |
| Kommentar Fra : vil.du |
Dato : 01-03-08 14:33 |
|
Citat Faktisk så drømmer jeg om, at al verdens aviser trykker Muhammad tegningerne dagligt i månedsvis, samt at vi hænger Muhammad plakater op overalt - hver evig eneste gang der begåes en terror handling.. |
- jeg drømmer så ikke om det MEN - jeg har dælme haft tanken mange gange!!
Jamen det er jo netop når vi viser 'frygt' at de går rigtig agurk, de kan slet ikke tåle at føle den MAGT som frygt netop giver.
Men jeg ved alligevel ikke om det ville være til nogen gavn at gøre som i citatet - jeg synes ærligt talt at de udviser en opførsel så man efterhånden kan forvente sig alt - også en ny Verdenskrig.
Øv
| |
| Kommentar Fra : Klumme |
Dato : 01-03-08 15:30 |
|
En bakspejlsfilosofi, når uhyrlighederne alligevel skulle ske.
Hvis nazisterne under anden verdenskrig, havde kastet sig over muslimerne i stedet for de anslåede 6 mio. jøder de udryddede, havde der med muslimernes fertilitetsrate været betydeligt færre af det afskum. Samtidig havde de sikkert været betydeligt mere ydmyge i deres fremtoning, da de på deres "egen krop" havde mærket rædslerne.
| |
| Kommentar Fra : Klumme |
Dato : 03-03-08 01:36 |
|
Har lige læst mig til, at Stormuftien af Jerusalem var "slyngveninde" med Hr. Hitler, som brugte ham i spillet mod englænderne, som dengang sad på hele det daværende Palæstina. Så den ide jeg tankeeksperimenterede ovenfor duede ikke alligevel.
De eneste som nogensinde har kunnet håndtere disse muhammedanere er russerne og Saddam. Men i Rusland er det ikke moderne mere at jage muhammedanere og Saddam fik vi jo hængt, hvilket trods alt nok var i orden. Så vi kommer selv til at håndtere dem, men da de udviklingsmæssigt er ca 600 år bagud, skulle det jo heller ikke være et større problem.....når vi altså vågner op.
| |
| Kommentar Fra : KLAP_HAT |
Dato : 28-03-08 12:42 |
|
Hejsa, sikke en spændende tråd.
creamygirl har ret - det er strengt at kalde Jøder=aber & Kristne=svin.
I skulle nu også inviterer Sokoban, med de samme holdninger.
Så er I 2 mænd & 2 kvinder, og debatten bliver mere nuanceret.
jabalya - du er da langt bedre til Dansk end du selv syntes.
klumme - ja, det er spændende med hvem som har støttet hvem i tidens løb.
Men jeg tror ærlig talt ikke det havde forandret noget om det var Muhamedanerne og ikke Jøderne lille Adolf+banden havde taget sig "kærligt af". Ja, der havde været nogle færre millioner 1933-1945, men jeg tvivler på det ville få dem til at opføre sig anderledes i dag.
- "desværre" for sent at afprøve teorien i praksis.
Nåh, men jeg ser du nævner det "officielle" tal for Jøderne 6 millioner.
- Der er jo dem som mener det "korrekte" tal var 1 million (eller hvor langt ned de nu kan komme),
samt at det var en feriekoloni for forkælede mennesker. At XyklonB kun blev brugt til at afluse vækketøj med. Gaskamre fandtes ikke, for det har en expert bevist 40 år efter: Der lugtede ikke af gas! - De døde af forkølelse.
Saddam blev støttet under Iran krigen og før af de samme som førte krig i Irak senere hen.
Talaban blev støttet af U.S.A, som nu får "tak for hjælpen"
Nåh, men alt det har jo ikke noget med Mohammed Tegninger at gøre.
Og jeg syntes man skal kunne lave sjov med Poul Nyrups Cykelhjelm.
At det er for DUMT at Sparegrisen ikke må være der.
At "De tre små grise" skal hedde "De tre små katte"
| |
| Kommentar Fra : KLAP_HAT |
Dato : 28-03-08 12:51 |
|
Og man skulle også kunne lave sjov med profetens skæg
Moham med
| |
|
Citat I skulle nu også inviterer Sokoban, med de samme holdninger. |
Jeg har ikke for vane at invitere specifikke profiler til deltagelse i mine tråde. Til gengæld kan jeg love dig, at der med hård hånd smides på porten, såfremt det opdages, at tråden besøges af vattede dobbeltprofiler, som kun har til hensigt at lave lidt ballade..
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|