/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Flytning af billeder
Fra : kirstenRap
Vist : 564 gange
100 point
Dato : 26-02-08 10:22

Kan nogen hjælpe mig !! jeg har modtaget nogle billeder på e-mail Hvordan flytter jeg dem til en mappe på harddisken

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 26-02-08 10:24

Højreklik og gem som

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 26-02-08 10:26

Eller hvis muligt, trække billederne over i en mappe

Accepteret svar
Fra : Ammitz

Modtaget 110 point
Dato : 26-02-08 10:27

Lav først den mappe du vil flytte dem til.
Gå tilbage til mailen med billederne.
Klik med højre museknap i feltet med de vedhæftede billeder.
Nu kommer en menu frem og du vælger gem alle.
Derefter finder du frem til mappen du lavede til billederne, og klikker på gem.
Så er billederne lagt på harddisken.
Nemt ik'...!
Ammitz

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 26-02-08 10:27

Hvis der flere billeder kan du vælge file/filerr->gem vedhæftede filer/save attachments.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 26-02-08 10:31

Citat:
jeg har modtaget nogle billeder på e-mail

Går ud fra der er tale om billeder der er vist i selve mailen.
Marker dem, kopier og gem

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 26-02-08 11:16

Åbn dem ved dobbeltklik og tryk gem.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 26-02-08 11:17

Find den mappe du vil gemme i først.

Kommentar
Fra : kirstenRap

Dato : 26-02-08 11:52

Hej Ammitz du får pointene da du bedst forklarede sådan en novice som mig,der først skal til at lære det. Men mange tak for hjælpen alle

Kirsten

Godkendelse af svar
Fra : kirstenRap

Dato : 26-02-08 11:53

Tak for svaret Ammitz.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 26-02-08 12:22

Selv tak, og rigtig god fornøjelse med dine billeder!
Og du skal ikke beklage at du endnu ikke véd så meget om din PC, - det kommer stille og roligt hen ad vejen, - og jo mere du finder ud af, - jo større bliver fornøjelsen ved at bruge den. Så benyt endelig Kandu når du har nye spørgsmål, - så vi kan hjælpe dig.
Ammitz