/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Bosch WFK 2801 Hvor er motoren
Fra : iOliver2
Vist : 639 gange
50 point
Dato : 25-02-08 19:36

Denne vaskemaskine, vi havde en ude at kigge på den, men det var for dyrt at lave, så vi ville ikke have det lavet alligevel af ham - Han ville skifte hele motoren..

Nu har jeg lige prøvet at kigge på den selv, det kunne jo være det bare var kul der skulle skiftes, men jeg tror fa*** ham vvs'eren har taget vores motor? - Kan hvertfald ikke ummidbart se den, og der er 10 ledninger(1stik) der hænger løs, og det ser ud somom der er nogle beslag hvor der har siddet noget på i bunden, for de er blanke ..

Hvor sidder motoren på sådan en? - der lidt billedre, mangler der ikke noget nederst!
For mig og se mangler den ! - Også fordi det passer i længden med remmen at den sidder nede under tromlen.

Vh Oliver

BILLEDER :
http://img135.imageshack.us/img135/2990/billede023jq6.jpg
http://img142.imageshack.us/img142/6907/billede024eb9.jpg

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-02-08 19:44

Hej Oliver.

Hvis motoren sad der inden ham VVS´eren var på besøg, så må du have fat i nakken på ham -
lige nu er der i alt fald ingen motor i din vaskemaskine.
hilsen
Bennymanden

Kommentar
Fra : iOliver2

Dato : 25-02-08 19:51

Nej vel, havde ikk set den bagpå før, men synes godt nok der manglede noget..
Og ja - Der var motor inden han var her..

Jeg må lige ringe til ham imorgen så!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-08 19:52

Kan ikke se noget ret godt kan du ikke lige ligge billederne herindhttp://peecee.dk/

Kommentar
Fra : iOliver2

Dato : 25-02-08 19:58

Suno, kvaliteten bliver ikk bedre, desværre det er billeder fra en mobil
- og det er dårlig kvali

Kommentar
Fra : iOliver2

Dato : 25-02-08 19:59
Kommentar
Fra : iOliver2

Dato : 25-02-08 20:00

Det første billed er af bunden af vaskemaskinen, som man også kan se på den anden

Accepteret svar
Fra : bennymanden

Modtaget 60 point
Dato : 25-02-08 20:10

Billedkvaliteten er underordnet - motoren sidder der under tromlen, og den er ikke til stede på dine billeder.
Som du jo selv er inde på så passer det også til længden af kileremmen, så desværre har den tilkaldte montør nok fjernet motoren i sikker overbevisning om at den skulle udskiftes ...........
du må ringe til ham i morgen.
Hilsen
Bennymanden

Godkendelse af svar
Fra : iOliver2

Dato : 25-02-08 20:57

Det gør jeg også benny :)
.. mange tak for hjælpen

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-02-08 21:23

Det var så lidt Oliver - jeg håber du finder ud af noget, og at der findes en meget god forklaring på hvorfor din motor er væk ......
Hilsen
Bennymanden