/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Nulstil adgangskode til Window
Fra : axelbjarne
Vist : 3720 gange
200 point
Dato : 23-02-08 19:23

Nulstil adgangskode til Windows Vista!

Her spøger jeg fra en ven i England...hvordan nulstiller han sin adgangskode til Windows Vista, da han får at vide, det ikke er den rigtige han taster ind, selv om han mener, at havde den rigtige....

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-02-08 19:29

Det problem har jeg også ind imellem, men så skal han bare istedet for at logge ind skifte bruger. Altså han klikker på Skift bruger så kommer der en ny bruger med hans navn og der kan han taste koden

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 23-02-08 19:57

Citat
Det problem har jeg også ind imellem, men så skal han bare istedet for at logge ind skifte bruger. Altså han klikker på Skift bruger så kommer der en ny bruger med hans navn og der kan han taste koden

Den kan ikke bruges, da der kun er een bruger tilknyttet til computeren. (Har lige talt med ham i England).

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 210 point
Dato : 23-02-08 20:01

Det er der nu også kun på min skal jeg lige sige.

Ellers kan han gå ind i Controlpanel - Useraccount - og redigere hans bruger konto. Men hvis han ikke kan komme så langt pga fejl kode, må han jo opstarte i fejlsikret tilstand. (F5 under opstart) Så logger jan ind som administrator og kan derfra lave ændringerne

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 23-02-08 20:17

Han kan ikke komme ind via fejlsikret tilstand...

Kommentar
Fra : me67

Dato : 23-02-08 20:30

Format c:

Kommentar
Fra : helgec

Dato : 24-02-08 10:54
Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 24-02-08 13:33

Der er åbenbart ikke andet at gøre, end at hente et program, som kan nulstille koden.

mvh.
axelbjarne

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 24-02-08 13:33

Tak for svaret Fijala.