/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Sunowich kampvognepoint
Fra : karenD
Vist : 619 gange
100 point
Dato : 23-02-08 17:09

Hej Sunowich.

Tak for deltagelse i tråden om kampvogne.

God weekend

Venlig hilsen karenD

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 23-02-08 17:55

Hejsa takker og bukker ethvert barn vil jo kalde en Kampvogn for en Tank Det ved enhver "dreng" der kan huske sin barndom

Hav en god aften Karen Mvh SunoFisken

Godkendelse af svar
Fra : karenD

Dato : 23-02-08 18:27

Tak for svaret Sunowich.

Citat
ethvert barn vil jo kalde en Kampvogn for en Tank

Ja ikke, men jeg fandt det ikke klogt at indlade mig på diskussionen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-08 18:36

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-02-08 19:20

Jeg vil altså ha ret LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Hold da kæft et barn

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-02-08 19:46

Ja men det får du ikke

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-02-08 20:00

Du fatter ikke en skid. Jeg HAR ret..................... og gæt så hvem der blev efterlignet. Men det rækker dine åndsevner vel ikke til Landsbytosse

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-02-08 20:03

................. Hvem er mon mest til grin her Klokkehat.............................

Kommentar
Fra : Klumme