/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Facebook mails
Fra : james25
Vist : 508 gange
100 point
Dato : 22-02-08 11:47

Hey !

Jeg er blevet over dynget med mails fra facebook og har slået det hele fra i min profil men der kommer stadig mails fra Superwall da denne funktion ikke er nævnt blandt alt andet i profilinstillingerne.
Er der nogen der kender en metode til at komme af med mails fra superwall (facebook) ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-08 12:29

Opret en ny mailadresse......

Brug ALDRIG dine normale adresser til den slags....

Du er spammet for livstid......

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-02-08 12:37

Fjern superwall fra din profil

Kommentar
Fra : james25

Dato : 23-02-08 02:30

Jeg fandt den selv. Der er mulighed for at afmelde email under "eidt superwall" i bunden af selve superwallen.

Annuller spørgsmålet
Fra : james25

Dato : 23-02-08 02:31

Det stod i bund af selve superwall´en "edit superwal" hvor der er mulighed for afmelde mails.