/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kan ikke logge på administrato
Fra : solgaard
Vist : 623 gange
200 point
Dato : 20-02-08 17:21

Hej alle..

Når jeg tænder min pc kommer der et logon vindue frem, hvor der står administrator som brugernavn.

Der har jeg altid bare trykket enter (uden kode) og så startede pc'en.

men her i dag ville den ikke logge på fordi den skriver at kontoen muligvis er beskadiget. og så logger den mig på en midlertidig konto.

DVS. jeg kan ikke bruge min outlook eller noget.. alle mine billeder osv. er væk.

hvordan kommer jeg ind på min normale konto igen-?

På forhånd tak

Mvh

Kasper Solgaard

Accepteret svar
Fra : cool2000000

Modtaget 210 point
Dato : 20-02-08 17:29

heii...

1. Er det Vista eller XP

2. Hvis det er XP/VISTA, så kan du trykke på Alt+F4 2 gange, så kommer der et andet firekantet boks frem..

der skal du skrive Administrator i brgernavn
og ikke noget i kodeord.

Det burde hjælpe...

ellers så, sig til :D

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-02-08 17:29

genstart i fejlsikret tilstand. (F5 under opstart lige efter optælling af ram, bare bliv ved med at taste på den indtil der åbner sig en skærm med flere muligheder)
Log ind som administrator. Efterfølgende kan du gå ind i brugerkonti i kontrolpanelet og kigge på din konto og måske lige se hvad der er sket

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 20-02-08 17:37

hej..

Har fået det til at virke.. kørte bare en systemgendannelse i den midlertidige konto.. og så virkede det..

men tak for svarene.

accepterer den hurtigste..

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 20-02-08 17:37

Tak for svaret cool2000000.