/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
granner se her !
Fra : Sønder
Vist : 807 gange
50 point
Dato : 18-02-08 19:24

Ja undskyld jeg kalder det et spørgsmål, allesammen.

Det er det ikke, det ved jeg godt, men hvordan skal jeg ellers fortælle granner at jeg har skrevet et privat indlæg til hende?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-08 19:27

Det får "hun" da en mail om

Hvis der ikke bliver svaret på det private indlæg, så er det fordi det ikke har interesse.

Det kan jo også være at "hun" ikke har været logget på kandu efter du har sendt dit private indlæg.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 18-02-08 19:29

Ja, men der er større chance for at hun/han ser det her Ikk´?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-02-08 19:29

Ja sønder - og møder hun op i din private besked kan du jo bare annullere dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 18-02-08 19:30

Plejer jeg det?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-08 19:31

Du kan da sætte en annonce i de landsdækkende aviser

Men nu er der da een, som kan score 50 point på ingenting, med mindre du tillader dig først at forstyrre og derefter anullere

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 18-02-08 19:31

du skal såmænd bare gå ind på granners profil http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=263847 og vælge "skriv til granner"
Når det er sket, får hun en mail, og en lille kuvert ud for sin profil, når hun logger på

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-02-08 19:31

Sønder - hvis du holder øje med " Årets bedste" så kan du se om granner er blå.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-02-08 19:32

Oppe i venstre hjørne af hendes kandu står der vis private indlæg og her kommer en lille kuvert når du har skrevet

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 18-02-08 19:34

Tusind tak allesammen. Det vidste jeg godt, men hun har altså ikke set det endnu....

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 18-02-08 19:36

Citat
Ja undskyld jeg kalder det et spørgsmål, allesammen.

Det er det ikke, det ved jeg godt, men hvordan skal jeg ellers fortælle granner at jeg har skrevet et privat indlæg til hende?

Mon ikke Sønder har sendt et privat indlæg til Granner1

Eyvind om man er blå eller grå viser intet om brugeren er online eller ej. Farverne skifter, som det passer kandu.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 18-02-08 19:37

Jo ans, det har jeg naturligvis..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-08 19:38

Sønder har du sendt et privat indlæg !!!!

Det er da muligt, at hun har set det, men ikke vil svare.

Du skal vide, at modtageren kan slette et privat indlæg.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-08 19:39

Hvis hun vil svare, så gør hun det også.

Men er det 1 uge siden du sendte det ... eller er det 1 time siden !!!

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 18-02-08 19:42

Det drejede sig såmænd blot om hvilke frekvenser hun lyttede på på sin radioscanner. Hun havde hørt noget, som jeg ikke havde.
Jeg venter altså lige med at give point til granner (forhåbentlig) reagerer.
Tænk at de skide points betyder så meget for jer. Jeg troede vi bare skulle hjælpe hinanden..

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 18-02-08 19:44

3 dage. Men stop nu bare med kommentarer. Jeg behøver ikke mere hjælp, ville blot gøre granner opmærksom på at "you´ve got mail"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-08 19:46

Det har intet med point at gøre.

Men når du nu har sendt et privat indlæg, så må du bare vente på, at hun svarer.

Du kan jo i det samme private indlæg skrive et nyt om at du har oprettet denne tråd til hende

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-08 19:47

Hvis jeg ikke får point så hopper jeg i havnen

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 18-02-08 19:48

Kan du svømme, Klumme?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-08 19:49

JA JA slap bare af Øuvind. Du skal ikke glæde dig for tidligt. Jeg kan svømme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-08 19:49

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-02-08 19:50

Undskyld Sønder........................... men jeg kommer til at tænke på Fleksnes som radioamatør.
Citat
Det drejede sig såmænd blot om hvilke frekvenser hun lyttede på på sin radioscanner. Hun havde hørt noget, som jeg ikke havde.

Hvor han diskutere med en kineser om hvem der hjælper en nødstedt som sender may day

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-08 19:51

Sønder

Prøv om du kan skrive en fortsættelse i det private indlæg.

Klumme

Hvilken havn !!!

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 18-02-08 19:53

Marve Fleksnes er skyld i at den dag i dag ikke kan høre en nordmand tale uden at komme til at grine

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 18-02-08 19:54

NU skal jeg se Anna Pihl. Hej så længe..

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-02-08 20:15

"det eeerrr min may day" og på pakningen står "rør ikke på glasset - så springer røret" som han læser efter at have fumlet røret ud, og sat det i.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-08 20:29

Ans
Christianshavn

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-08 21:30
Kommentar
Fra : merde-igen

Dato : 19-02-08 00:15

Citat
Du kan da sætte en annonce i de landsdækkende aviser

Hvorfor dog IKKE bare den lokale ip- brugs/ AVIS
Ny profil_ingen har POINTS at spørge for____

Godkendelse af svar
Fra : Sønder

Dato : 19-02-08 11:03

Tak for kommentarerne ans.
-Er der lige nogen, der vil hjælpe med at få Klumme op?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-02-08 11:05

Tak for omsorgen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-02-08 11:13

Tak Sønder

Klumme

Hvornår tager du så til Christianshavn !!!!

Kommentar
Fra : muldvarp1