/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
SUNU_tun/? fisk
Fra : merde-igen20
Vist : 376 gange
100 point
Dato : 16-02-08 01:42

Kommentar
Fra : Junkboxs

Dato : 16-02-08 01:46

Er det rent faktisk et spørgsmål?

Kommentar
Fra : merde-igen20

Dato : 16-02-08 01:49

NOPE________kun for MENNESKER
merde-igen
o.s.v

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-02-08 01:54

Citat
SUNU_tun/? fisk
er det Sunowich, som har udnævnt sig selv til fisk, du vil i kontakt med

Kommentar
Fra : merde-igen20

Dato : 16-02-08 02:00

DISKEN/ NU IGEN

Kommentar
Fra : merde-igen20

Dato : 16-02-08 03:20

NYE profiler + andet venter

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-02-08 08:37

suno tunfisk - så kan det snart ikke blive ringere hehe - godmorgen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-02-08 11:16

Bare fordi man er fiske stjernetegn ha Hva så med mini-ridt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-02-08 11:20
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-02-08 12:06

mirrit.....Page not found
The page you requested was not found on this web server. This could be for a variety of reasons, including:
You followed a broken or out-of-date link.
You entered the URL for the page incorrectly.
The page no longer exists.
If you followed a broken link, please inform the owner of the referring page.
If you have any queries about this error, please e-mail info@marsengine.dk.

--------------------------------------------------------------------------------

Back to stjernetegn.1go.dk homepage

--------------------------------------------------------------------------------

[ Powered by Zeus Web Server ]

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-02-08 13:17

http://stjernetegn.1go.dk/fisken.htm her din torsk (der ikke kan finde ud af at fjerne <--- den

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-02-08 14:49

Hehe Miritdk jeg er nysgerrig og ville lige mit tegn
Citat
Jomfruen finder den største glæde i tilværelsen ved at lave orden af kaos. Kaos er for det meste andres måde at arbejde eller leve på.
og konstanterer at jeg er undtagelsen som bekræfter regelen og ikke så grov i munden Miritdk suno er en fisk og ikke en t----

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-02-08 22:18

Ja bare fordi du laver en fejl miritdk er en anden en torsk ka vi så lige få dit stjernetegns link herind Og har set mange forskellige udlægninger og kan da også se mig selv i nogle af disse men generalt er den sådan lidt fokuserende på det negative i det meste

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-08 00:11

Citat
Ja bare fordi du laver en fejl miritdk er en anden en torsk
.. nemlig det er da logik

nænæ ikke noget med mit stjernetegn i den forbindelse - læste og hmmm - det må være møntet på en helt anden person

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-02-08 10:37

TøseTøs

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-08 12:29

det var som ¤%%&&//!!! sunosildefisk - vist læææææææænge siden jeg har været tøs

(fik ellers altid at vide jeg i sin tid var en drenge-tøs fordi jeg legede bedst med drenge hmm ??)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-02-08 21:45

Men nu er du mere sild end mig Nå ja men mht til et stjernetegn så må jeg jo se om jeg ud fra din meget selvsikre måde at være på( eller forsøg på det )lie ka finde frem til dit tegn

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-02-08 21:47

Og det der med stjernetegn er der jo også lidt spiritisme i såe det går vel at" diske "op med det her

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-08 00:32

fræk er han ski også den t-------- nåå nej måtte jeg jo ikke sige

ikke noget med sild her tak

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-02-08 00:51

Jeg tror det må være dette der er dit http://stjernetegn.1go.dk/jomfruen.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-08 07:03

nææææ og jeg fortæller dig det da ikke hvis du ikke selv finder ud af det - kun 10 tilbage at gætte på hehe

godmorgen ( hmmm det var vist lige et par timer forsent men alligevl

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-02-08 08:22

Ok så må det være dette http://stjernetegn.1go.dk/Vandmanden.htm og ellers er det også nok med det gætværk drengetøs eller sildetøs hi hi .
En enkelt linie fra dette tegn ledte mig på sporet
Deres opfindsomhed, intuition, åndelige bevægelighed og skabende evner gør dem let til livets klovne og outsiders.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-08 10:09

aaaaaaaaaaaah solen skinner fra skyfri himmel

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-02-08 11:45

Plejer jeg også at sige når jeg ikke ellers ved hvad jeg skal sige

Men jo jeg skam -en sagde SunoFisken

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-08 14:29

Citat
Plejer jeg også at sige når jeg ikke ellers ved hvad jeg skal sige
.... kan det virkelig overgå dig sunofiskemand - at ikke kunne finde på andet at sige ????