/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
dk-marokkaner i terrorsag
Fra : ziggy99
Vist : 678 gange
200 point
Dato : 12-02-08 21:49

Citat
På en og samme dag blev en 40-årig mand anholdt og løsladt for at planlægge gennemførelsen af et drab mod bladtegneren Kurt Westergaard - manden, der tilbage i september 2005 tegnede profeten Muhammed med en bombe i sin turban.

Den 40-årige, der er dansk statsborger med marokkansk baggrund, blev anholdt i Århus i nat sammen med to tunesere, der begge har bopæl og opholdstilladelse i Danmark.
Tirsdag var dansk-marokkaneren atter løsladt efter afhøringen.

Er der nogen som ved noget om denne person...navn, bopæl eller andet...har det interesse, gerne PM til undertegnede

Ziggy99

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-02-08 22:01

Spørg TV2, de var på adressen her til aften.
Ingen hjemme.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-08 08:08

Citat
Er der nogen som ved noget om denne person...navn, bopæl eller andet

JA

Hvad skal du bruge det til

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 13-02-08 09:17

Måske til et meget personligt besøg......av av

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 13-02-08 17:10

No SnikSnak...dette er ikke smalltalk, så hvis der intet kan bidrages med .....shut it

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-08 17:35

Før man giver bidrag er det meget naturligt man vil vide HVAD det går til