/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
USA's Præsidenter<-
Fra : Alfido
Vist : 546 gange
35 point
Dato : 11-02-08 14:49

Jeg skal skrive en opgave om opfattelsen af en amerikansk præsident, men jeg aner ikke hvor jeg skal begynde, og hvad jeg i det hele taget skal sige/skrive. Jeg skal specielt fokusere på forholdet mellem mand-kvinde og sort-hvid.

nogen der kan komme med ideer om Hvad/hvordan jeg skal starte (med)...?

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 11-02-08 15:04

Hvad menes med opfattelse?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-02-08 15:12

Hmm..... Skal jeg ikke bare skrive en stil for dig?? Det er da meget nemmere ik??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-02-08 15:15

Alfido altså LOOL

Du har været her i 2 dage og stillet 4 spørgsmål, som alle er skolearbejde. Kære ven.. tror du det er et site for lektiehjælp?

Kommentar
Fra : Alfido

Dato : 11-02-08 15:29

haha... nej nej og nej!!! I må ha' misforstået mig.. Jeg beder jer ikke om at lave mine lektier, men om hjælp til at komme videre.

- er det begrænset hvor mange spørgsmål man må stille?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-02-08 15:32

HEHE ALfido

Nej.. Du må da spørge alt det du vil, og det kan da osse godt være. at der er en der forbarmer sig og hjælper dig.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 11-02-08 15:35

Ja, og han kunne evt starte med at svare på mit spørgsmål :)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-02-08 15:39

hehehe Nemlig Jimmy

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-02-08 15:55

Jimmy17

Citat
Ja, og han kunne evt starte med at svare på mit spørgsmål :)

LOOOL

Jeg troede først, du mente et af de åbne spørgsmål, du har, men det er

Citat
Hvad menes med opfattelse?

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 11-02-08 16:01

Har jeg mange åbne, må jeg lige ind og tjekke.
Tjekker ellers til tider, at jeg får lukket.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 11-02-08 16:03

For satan ja, da havde da godt nok sneget sig nogen stykker ind der
Tak for reminder

Accepteret svar
Fra : valde.

Modtaget 35 point
Dato : 11-02-08 16:17

Jeg husker nok, når man skulle skrive stil. man tænkte hvad vil læreren høre - hvad er læreren interessseret i?
Da jeg fik mod til at skrive om det der interesserer mig, da blev mine sti i 10 og 11 er klassen!
Hvis jeg vidste hvad der interesserer dig så kunne jeg måske lede dig på vej. men det aner jeg jo ikke noget om
Her er en hjemmeside med stof til eftertanke. Om der også er stof til din stil ved jeg ikke noget om.

http://www.coin.dk/blogs/index.php?cat=152

Opfattelse - er det indtryk man har af manden

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-02-08 16:53

Valde... Man brugte ikke 13 skalaen i 1933

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 11-02-08 17:02

Klumme du har aldrig hørt om voksenundervisning. Nå men du kan nå det endnu!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-02-08 17:13

Jooo Valde,men du skrev:

Citat
Jeg husker nok, når man skulle skrive stil. man tænkte hvad vil læreren høre - hvad er læreren interessseret i?
Da jeg fik mod til at skrive om det der interesserer mig, da blev mine sti i 10 og 11 er klassen

Jeg regnede ikke med at en voksen tænkte: "hvad vil læreren høre", og "da jeg fik mod til"

Men ok, du er måske sent udviklet

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 11-02-08 17:38

det er jeg nok - men jeg tænkte virkelig allerede i barneskolen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-02-08 17:46

ok Valde