/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP Photosmart c6285 all inn on
Fra : taby
Vist : 1449 gange
200 point
Dato : 10-02-08 17:27

hejsa

Jeg har lidt problemer med en ny HP printer hos min far. Den er installeret og kører fint med udskifter fra nettet og word osv. Men når jeg forsøger at udskrive fra regneark kommer den sædvanlige hilsen fra Bill Gates "programmet ghar fundet en fejl og lukkes". Er der nogen der har en god ide til hvad problemet er?

Printeren er helt ny og PCén er ca 1 år og kører XP Homedition med Works 8,0.

Mvh. Tom Brix

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-02-08 17:56

Har du installeret printeren efter vejledningen? eller har du blot sat USB stikket i? Jeg spørger fordi det tyder på en installationsfejl, synes jeg!

Clou

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 10-02-08 21:03

Citat
Men når jeg forsøger at udskrive fra regneark kommer den sædvanlige hilsen fra Bill Gates "programmet ghar fundet en fejl og lukkes

????
BARE LIGE___

Har du GEMT dokumentet først, og så prøve at udskrive.
Ellers ?? har det med at melde om FEJL mangler og andet B : GATES
Og er siden STOR / regnearket,
skal du sikkert regne med at der IKKE er plads,
medmindre du laver om på indstillingerne.

Og du har VEL Original Software til printeren.

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 10-02-08 21:07

Citat
Har du GEMT dokumentet først, og så prøve at udskrive.

Prøv eventuelt med at udskrive ? MARKERING =
marker og print.

Eller er der noget HELT galt.
Prøv at smid det hele over i NOTESBOOK
og udskriv derfra.
??
OK_ den tager IKKE andet med, MEN også kun en prøve værd.

Du kan OGSÅ under VIS UDSKRIFT, se hvor stor og ?? andet om dit regneark

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 10-02-08 21:10

Citat
Du kan OGSÅ under VIS UDSKRIFT, se hvor stor og ?? andet om dit regneark

NÅR DU GEMMER DET__ samme sted, kan du få/ se oplysninger
om egenskaberne for siden, der skal udskrives...

Kommentar
Fra : taby

Dato : 11-02-08 12:03

Hejsa.

Det er originalsoftwaren der er brugt og den er installeret efter vejledningen.

Det er "gamle gemte" og nye regneark den ikke vil skrive ud og fejlen kommer også bare du trykker "vis udskrift"

Mvh. Tom Brix