/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Bauknecht...
Fra : madsemillarsen
Vist : 974 gange
161 point
Dato : 09-02-08 22:09

Hej vi har en vaskemaskine som volder problemer..
Der er kommet en masse blå pletter på vores tøj, og vi mistænker vaksemaskinen for at have slugt en kuglepen...
Hvordan får man sådan en ud? Hvis man overhovedet kan få såden en ud selv.
Evt. oversigt over vaksemaskinen, så man kan se hvad man skal gøre.

Mads-e

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 09-02-08 22:23

du kan evt. kontakte den danske importør her

http://www.whirlpool.dk/app.cnt/whr/da_DK/pageid/pgsrvcnthome001

Jeg har desværre ikke forstand på vaskemaskiner

Kommentar
Fra : madsemillarsen

Dato : 09-02-08 22:24

Ok kan være man skal prøve det

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-08 22:38

Prøv at tage en lygte og lys igennem hullerne og se om i kan finde ud af hvor den evt er først hvis den ligger mellem tromle og selve karret kan man tage gummiflexen ved lågen løs så i kan komme ind efter det der måtte være kommet på afveje Venter på yderligere svar

Kommentar
Fra : madsemillarsen

Dato : 09-02-08 22:41

Umiddelbart kan man ikke se eller høre den, men vi er bare bange for at pille det der gummi af hvis ikke det kan komme på igen... Og så er der også det problem at det er rimelig svært at få hånden der ned.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-02-08 00:10

Som Sunowich skriver, find ud af om den er dernede først:
Stil en lommelygte ind i tromlen, så den lyser ned gennem hullerne, stik hovedet helt ind, så kan man let se ned gennem hullerne, drej lidt på tromlen ned et par fingre, medens du kigger.
Er den dernede, er det nok nemmest at slukke alt strømmen, og skrue et varmelegeme ud bagpå.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-03-08 23:17

Maler maskinen stadig jeres tøj blåt ???

Kommentar
Fra : madsemillarsen

Dato : 13-03-08 19:16

Nej er løst for en måned siden, vi vippede den bare også kunne man komme ind og se at der sad en kuglepen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-08 19:36

Ok det var da dejligt så var det måske en ide at lukke spørgsmålet