/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Bosch vaskemaskine fejlkode 5
Fra : michael.s
Vist : 3858 gange
100 point
Dato : 09-02-08 17:39

Hejsa.

Min nabo har en Bosch vaskemaskine der ikke vil centrifugere, den skriver 5 i display, hvad betyder det mon ?

Der er for ikke så længe siden skiftet kul, ca 3 mdr og de er kontrolleret igen, de fejler ikke noget.
Der kommer vand til maskinene, den vasker og varmer godt nok samt pumper ud, men vil bare ikke centrifugere.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-08 22:34

Hvis der bare står lidt vand i bunden vil den ikke centrifugerer der sidder også en føler som skal sende signsl om der er vand eller ej så det kan også være den der er defekt hvad med filter der sidder ikke noget selvom den kan pumpe????

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-02-08 16:09

Har prøvet noget lignende. Det viste sig at være en fejl på printkortet ?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-03-08 23:15

Har du fundet ud af dit problem????