/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  jomfruane 570
Brancheanalyse
Fra : jbg
Vist : 471 gange
75 point
Dato : 18-02-03 23:09

Hejsa!
Jeg er netop igang med at en brancheanalyse i faget Empirisk økonomi og Metode på HA. Branchen er bilbranchen, men spørgsmålet er hvor hovedvægten skal lægges og om der er nogle særlige forhold man skal være opmærksom på, samt om der er nogle særlig gode kilder (man måske ikke lige tænker på)?
MVH JBG
PS Ideer/tanker er også velkommende.

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 18-02-03 23:59

Hej jbg

jeg ville gerne selv læse noget om totaløkonomisk overvejelse for biler i en given prisklasse.
og ikke mindre, ville jeg geren læse om kundens opfattelse af et totaløkonomisk overblik.

det kunne også være spændende at læse om nationaløkonomiske overvejelser omkring de mest solgte biler i DK. eksempelvis omkring brændstof, miljø, afgifter mm.

bare en tanke
dorthe