/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Word07 -forkert tastaturlayout
Fra : Hoddy
Vist : 716 gange
30 point
Dato : 05-02-08 21:50

Hej.

Jeg sidder ved en computer med vista og word 2007.

Men den har et forkert tastaturlayout i word, mærkeligt nok er der ingen problem når jeg prøver i notesblok...

Nogle der ved hvad der er galt, og kan hjælpe mig med at løse problemet??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-02-08 22:02

Prøv med hjælp (F1) og ordet tastatur...................der kommer en forklaring, som du måske kan bruge.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 05-02-08 22:15

Hvilke taster er der problem med?
Er det blevet til Engelsk layout?

Accepteret svar
Fra : zith

Modtaget 30 point
Dato : 06-02-08 09:39

hvis du går ind i kontrolpanel og kigger under internationale indstillinger... ved ikke lige hvad det hedder under vista men noget lign. det og så finder hvilket sprog du skriver på og retter det til dansk

Kommentar
Fra : Hoddy

Dato : 06-02-08 15:39

det er 'tegn'-tasterne, det er højst sandsynlig at det er engelsk..

Kommentar
Fra : Hoddy

Dato : 06-02-08 18:28

nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 06-02-08 18:42

Hvad mener du med

Citat
det er 'tegn'-tasterne, det er højst sandsynlig at det er engelsk..

Hvilke bogstaver drejer det sig om?
Og hvad er det en PC du benytter - en stationær eller en bærbar?

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 06-02-08 21:13

Citat
Men den har et forkert tastaturlayout i word, mærkeligt nok er der ingen problem når jeg prøver i notesblok...

Har du prøvet at skifte skrifttype i Word

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 06-02-08 21:20

kik lige her der er godt nok 2003, men måske det samme i 2007

http://office.microsoft.com/da-dk/word/HP052585681030.aspx

Kommentar
Fra : Hoddy

Dato : 06-02-08 22:05

det er en stationær og der er noget galt med alle bogstav taster..

Kommentar
Fra : zith

Dato : 07-02-08 08:01

Er det når du skriver ord inde i word de ændre sig?

Hvad sker der hvis du nu skriver hej inde i word hvad skriver den så??

Hvad med Æ Ø Å??

Det er ikke tastatursproget som er ændret???

Hvis ja så gør som jeg sagde før med at gå ind i kontrolpanel og det

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 07-02-08 22:45

Fik du løst dit problem?

Kommentar
Fra : Hoddy

Dato : 07-02-08 22:55

Ikke rigtigt.. for nu er den bare på dansk i stedet for engelsk. måske skulle jeg geninstaller Word...

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 07-02-08 23:17

Du har ikke rigtigt forklaret dit problem - du siger bare, at det er forkert tastatur layout.

Du har f.eks. ikke fortalt hvad den skriver, nær du trykker ÆØÅ - uden disse oplysninger, bliver det en ren gættekonkurrende.

Er du generelt til gættekonkurrencer - det tyder mange af dine spørgsmål på!