/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Ad-Aware dansk
Fra : Ammitz
Vist : 797 gange
100 point
Dato : 05-02-08 14:35

Er der nogen, som kan fortælle mig, om der til nye Ad-Aware 2007 findes en dansk sprogpakke?
Eller findes der et gratis program som er ligeså godt, - med en dansk sprogpakke?
Den gamle Ad-Aware stoppede pr. 31.12. dertil havde jeg dansk sprogpakke.
Jeg har brug for at kunne vælge, hvilke mapper der skal scannes, - da jeg ikke hver gang har tid til at bruge flere timer på at scanne hele PC'en, - men blot et af mine drev eller en del af et drev.
Ammitz

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-02-08 14:54
Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 05-02-08 14:55

den danske sprogfil findes - endnu - ikke på den udgave .

for i øvrigt vil du sikkert få mere glæde af at bruge superantispyware - findes jo både i gratis og betalingsudgave

www.superantispyware.com

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-02-08 15:07

Der har i den senere tid været en del debat ang ad awareog forskellige problematikker så Jeg er gået bort fra at bruge det og vælger Spybot i stedet og det er temmeligt godt Og som oprydnings program i det hele taget bruger jeg BeClean som du kan få her og det er fedt

http://files.filefront.com/beclean140exe/;6644140;/fileinfo.html

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 05-02-08 15:17

Sunowich?
Er det på dansk?
Ammitz

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-02-08 15:21

På Spywarefri kan du læse om superantispyware på dansk http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#superantispyware du kan ligeledes downloade den direkte herfra.

Jeg bruger superantispyware selv og er rigtig glad for den.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 05-02-08 15:38

mirit og bentjuul!
Er der dansk sprogpakke til dette program?
Jeg har netop prøvet at installere det, - men ser at der kun er engelsk tekst, - som jeg ikke er god til.
Derfor efterlyser jeg et program, som har en dansk sprogpakke.
Spamfighter kan jeg pt. ikke komme ind på, - måske er deres spyware på dansk og godt nok?
Ammitz

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-02-08 15:41

Nej programmet er på engelsk, spywarefri har lavet en dansk installation og brugervejledning som du finder her http://www.spywarefri.dk/manualer/superantispyware-manual.htm

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-02-08 15:55

Ja det er på dansk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-02-08 15:59

Ja dvs.(blev lige i tvivl og startede scan og opdateringen var på dansk da jeg svarede) sige noget af det ellers spørg det er ikke så svært

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-02-08 16:06

For øvrigt skal du da bare lade den scanne i baggrunden du kan saktens arbejde med diverse ting imedens den gør det

Mvh SunoFisk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-08 16:07

sunowich du er et vrøvlehoved - SAS er på engelsk ( "check for updates - database definition are up to date" )

vejledningen bentjuul henviser til er til gengæld på dansk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-08 16:08

ps til gengæld er superantispyware utrolig nem at finde ud af - også hvis man ikke forstår engelsk særlig godt

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 05-02-08 16:09

Jeg prøver lige lidt forskelligt inden jeg slutter spørgsmålet!

Ammitz

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-02-08 16:18

mirrit Selv vrøvlehoved har lige opdatereSpybot på dansk og min version er også på dans men blev lige i tvivl med det står på dansk Jeg skal måske ligefrem tage et billed og oploode for at gører dig glad ??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-02-08 16:20

Aha du har ikke opdaget at jeg snakker om et andet program hi hi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-08 16:25

og i lige måde

sorry for misbrug af din tråd ammitz !

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 05-02-08 16:53

Sunowich!
Hvor kan jeg finde Spybot på dansk?
Vil du hjælpe mig med det?
Jeg er ved at gennemprøve alle forslag, - men mangler stadig dette program!

Ammitz

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-02-08 17:31

den side jeg linkede til står der download oppe i toppen til højre så bare installer så finder den som selv ud af du er Dansker

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 05-02-08 17:49

Jamen det er jo det der hedder beclean140, det er jo ikke Spybot?
Ammitz

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-02-08 17:55

Hvis du bruger superantispyware så behøver du ikke spybot prøv at læs vejledningen der er linket til tidligere. og se hvad de skriver.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-08 17:56

Spybot finder du her
http://www.safer-networking.org/dk/index.html

Du kan da stadig bruge Ad-aware, skal bare opdateres manuelt, gå ind på
http://www.lavasoft.com og i menuen Security Center vælger du Definitions File Updates, der finder du opdateringer til den gamle Ad-aware øverst til højre

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 05-02-08 18:24

Sunowich:
Jamen det er jo det der hedder beclean140, det er jo ikke Spybot? - Jeg vil gerne prøve den på dansk. Er den gratis? eller koster den lidt?
Ammitz

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 05-02-08 18:25

Er nødt til at gå nu, - men vender tilbage i morgen.
Ammitz

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-08 18:36

http://www.download.com/Spybot-Search-Destroy/3000-8022_4-10122137.html her hvis du absolut vil have spybot (jeg vil ikke anbefale den)

den danske sprogfil her:

http://www.safer-networking.org/en/langtable/sbsd.html

synes du vil have det langt bedre og sikrere med superantispyware

vil du vide mere om sikkerhed så kan du oprette dig som bruger her:

http://www.malwarecheck.dk/forum/index.php

og stille spørgsmålet her

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewforum.php?f=28&sid=15eb206328f4dbd049d09520b93733a0

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-02-08 19:48

Altså det første link i denne tråd er sku da spybot nå

Godkendelse af svar
Fra : Ammitz

Dato : 06-02-08 14:26

Tak for svaret miritdk.
Jeg har nu haft lejlighed til at afprøve alle de forslag jeg fik, - og jeg er på trods af det engelske, havnet på dit forslag, som var et af de første svar. - Jeg synes det dækker mit behov bedst.
Men også tak til alle jer andre, fordi i gav mig alle jeres kommentarer.
Ammitz

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-08 14:56

velbekomme - det var nu heller ikke noget dårligt valg