/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Oooohhhh Fastelavn
Fra : karenD
Vist : 833 gange
100 point
Dato : 04-02-08 15:36

I dag har skolen holdt fastelavn, og det afføder altid en massiv raslen i byens gader.
Jeg har allerede haft besøg af en Ork, en dreng klædt ud som dame, en gangster, en kat og en klovn.

Hvor er det bare hyggeligt.

Jeg må kalkulere med et sted mellem 50 og 60 børn i løbet af eftermiddagen.

Hvad med Jer?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-02-08 15:40

Har sat Rotweileren udenfor - sjovt nok ringer ingen på

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-02-08 15:42

En puddel og en gravhund har sjovt nok ikke den effekt, Refi

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 04-02-08 15:44

VI har en lille kernterier så den holder vagt

vi har haft 10-15 stk så sparede vi jo de penge og slik vi gav kun sodavand

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-02-08 15:48

Citat
En puddel og en gravhund har sjovt nok ikke den effekt, Refi

Jo de skal bare have "maske" på og sluge en forstærker.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-02-08 15:50

Alternativt til dem med små hunde - sæt den bag et STORT forstørrelsesglas....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 15:55

http://www.andoo.de/bilder/4520ff19d7bb2.jpg

Sån en skal bare have en mundkurv på, så virker den meget afskrækkende

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 04-02-08 15:55

jeg får snart et *englebarn* hjem..... Jeg håber det virker efter hensigten.... (Jeg tvivler)

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-02-08 15:57

Jeg har lige delt slik ud til ham blæksprutte-skurken fra Pirates og the Carabien - dér var de altså ikke så modige, hundene...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-02-08 15:58

Nu findes der jo flere slags engle - så mon ikke der er EEN der passer på barnet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-02-08 16:00

Bare vent til "posten" ringer på

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-02-08 16:01

Alle mine tre sønner er ude at rasle... De vil vældig gerne følges med lillebror på 5 år, for nuttet-effekten spæder ekstra i kassen

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 110 point
Dato : 04-02-08 16:03

Et år klædte vi den mindste pige ud som løve. Det skulle vi aaaaaaldrig ha gjort. Hun mente sig berettiget til som løve, at jagte, knurre, hvæse og overfalde intetanende bytte med strubebid som afslutning.

Næste år var hun udklædt som en tulipan. Det var straks meget bedre. Nu måtte hun nøjes at svaje lidt for vinden, og blomster har jo som bekendt ikke noget sprog. LOOL

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-02-08 16:05

Jeg har lige haft besøg af en kommunal-arbejder, der stod lænet op af muren, mens han lod de andre om at synge...

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 04-02-08 16:06

denne såkaldte blæksprutte hedder DAVID JONES hammel pirak men blev forvandlet til en blæksprutten af havets gud som jeg ikke kan huske hvad hedder

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 16:10

Tak Micro.

Det var dælme godt, at vi fik det at vide. Det er næsten ikke til at leve uden din store viden, selv om den var lidt ligegyldig og uvedkommende her, men primært tjente som dit forsøg på at udstille din store viden. Men tak anyway LOOL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-02-08 16:11

Citat
Jeg har lige haft besøg af en kommunal-arbejder, der stod lænet op af muren

Typisk...

Så - nu får jeg dem ALLE på nakken.... - stik ham lige en karamel.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 16:12

Citat
Jeg har lige haft besøg af en kommunal-arbejder, der stod lænet op af muren, mens han lod de andre om at synge

LOOOOOL

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 04-02-08 16:15

Glorien sidder sgu lidt skævt....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 16:17

Såå skulle du se min (glorie) den er nærmest en løkke om halsen LOOL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-02-08 16:17

Har "englen" været for langt fremme med "harpen"

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 04-02-08 16:19

Jeg tror hun har Kastet harpen af H..... til... Vingerne er osse gået tabt.. Sgu et kønt englebarn at få hjem....
Klumme.. prøv med en vask.. det ku være den krøw......

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 16:25

Så får jeg da syngen for øjnene, hvis den krøwer (hedder det det hehe)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 16:26

Nå mon ikke jeg skal holde Karens Fasterlavnstråd hi hi, selv om det er smalltalk.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-02-08 16:31

Næh, hvorfor dog, bred Jer bare. Jeg render alligevel i pendulfart til hoveddøren...

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-02-08 16:33

Og så ringer mine egne riddere hjem: "Mor, kan du have varm kakao klar om 10 minutter?"

Ja selvfølgelig kan jeg det. Vi ved jo alle, at rigtige riddere drikker kakao...

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 04-02-08 16:34

du akn bare ikke holde kæft vel KLUMME ÆHEÆHEÆHE du stinker.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 16:37

Holde min kæft.... hvorfor skulle jeg det? Fordi du ønsker det LOOL Glem det

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 04-02-08 16:39

hvad betyder det????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 16:39

Fint nok Karen.... Du må hellere sørge for ridderkakaoen.

Den der Micro (tror det har noget med intellektet at gøre) må vi nok trækkes lidt med. Den er ny herinde og har ikke lært hvordan man opfører sig, men det skal den nok få lært

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 04-02-08 16:44

nåhhh.. opdragelse.... elller mangel på samme...... Jeg må ha englekaffe.....

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-02-08 16:56

Mads og Peter har lige været her. De har klædt en kost ud som dame, så de håbede på at få slik til kosten også.

Opfindsomhed må man da belønne

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 04-02-08 17:00

Min datter blev sur da dem der kom og sang fik slik... Ja så måtte hun jo ud og banke på mors dør og synge.........

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 17:00

HEHEHEHEHE De er goe... De skal ha skal de, for deres opfindsomhed LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 17:01

Du er en ond mor

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-02-08 17:04

Citat
Du er en ond mor

Ja, dem er vi nogen stykker af. Mine blev også sendt udenfor - vi giver ikke ved dørene her... eller joeh, det gør vi faktisk...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 17:06

hehehe De er skønne de unger, når først de er færdige med at skide i bukserne, kan gå og tale

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 04-02-08 17:06

man må yde for at nyde...... jeg er ond.. jeg ved det.....

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-02-08 17:08

Ja, og det er omtrent det samme tidspunkt begynder at kunne gøre noget nytte med det huslige og ved brændestakken

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 17:09

Så nu blev hun ond igen....brændestakken. Sig mig hedder knægten Oliver Twist??

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-02-08 17:13

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 17:24

Så er det spisetid....fladfisk uhmmmmmm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-02-08 17:26

Har du nu husket at fjerne de "røde hunde"

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-02-08 17:27

Også spisetid her... rester fra kobberbrylluppet i lørdags...mørbrad i fad med flødekartofler...endnu mere uhm..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 17:43

Røde hunde??? Mine fladfisk har sgu ikke røde hunde

Lyder lækkert Karen. Var det dit Cu bryllup??? Så

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-02-08 18:14

Jeps... mit kobberbryllup... OG mandens....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 19:43

Citat
OG mandens....
ja ja ja LOOL det er sjældent man holde kobberbryllup alene

Godkendelse af svar
Fra : karenD

Dato : 05-02-08 09:10

Tak for svaret Klumme.