/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Folie til selvklæbende streamer eller li~
Fra : lark
Vist : 2556 gange
200 point
Dato : 18-02-03 16:24

Jeg har en HP ink jet printer.

Jeg vil gerne lave noget der ligner streamers til f.eks indersiden på bagruden i bilen eller lign.

Findes der en transparent selvklæbende folie til ovenstående printer i A4 ?.

Oplys venligst navnet og nummeret på folien, og hvor det evt kan bestilles.

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 210 point
Dato : 18-02-03 17:53

Hej Lark

Du kan få transperante A4 fremstillet af firmaet Avery.

Du får lige linket her.

http://www.avery.dk/dk/prod_catalog/clearlaser.html

Så kan du selv lave dine bagrudestreamere.

God førnøjelse

Med venlig hilsen
Franksp

Godkendelse af svar
Fra : lark

Dato : 19-02-03 15:42

Tak for svaret Franksp.

Jeg har allerede talt med Avery, og de sender mig en vareprøve.

Tak for linket

Med venlig hilsen
LARK

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-02-03 21:19

Hej Lark

Sammen med vareprøverne får du også en CD der indeholder et program, så du kan fremstille etiketter til alle deres produkter. Det er simpelthen "supernemt" og giver altid et meget flot resultat.
Du kan godt glæde dig.

Med venlig hilsen
Franksp

Kommentar
Fra : ahmet_dk

Dato : 29-04-04 11:33

Hej

Jeg har en hp psc 1350, kan jeg også lave streamers med min maskine, hvis jeg køber papirerne? Eller kan man kun lave dem med inkjet?

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 30-05-04 20:06

hej ahmet_dk
det kan du godt , men hvis du er intreseret kan jeg lave dem så de er skåret ud på en skæreplotter , så har du et prof resultat der holder , også udendørs