/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mails m. filer
Fra : Kristian69
Vist : 393 gange
100 point
Dato : 18-02-03 11:26

Hej - hvad pokker er der galt ?
Når jeg modtager mails med vedhæftede filer i Acrobat Reader, så viser det sig i Outlook Express under "clipsen", som det skal bortset fra, at det er med "grå skrift", altså som en skygge - og det kan hverken åbnes eller gemmes ??
Jeg har endda oplevet det samme med 5 JPEG-filer, der blev sendt til mig: de kunne fint ses i selve mailen, men kunne ikke åbnes via clipsen i højre hjørne af mailen ??? Word-dokumenter deler sig nogle gange i to og ankommer til modtageren i 2 dele, der er komplet ulæselige ???? Er det en indstilling i OE eller i Norton Antivirus ?? Har aldrig oplevet problemerne før.
Kører med Win98 !!

Glæder mig til et kvalificeret svar eller fem !

Kristian

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 110 point
Dato : 18-02-03 12:48

Hej Kristian

Ja, det er fordi der under indstillingerne for Outlook eksisterer en form for "antivirus", som bare IKKE altid fungérer efter hensigten...

Måden du fjerner denne på er "Funktioner" - "Indstillinger" - "Sikkerhed" - derefter fjernes fluebenet ud for "Tillad ikke, at vedhæftede filer, der muligvis kan indeholde virus, gemmes eller åbnes."

Denne OE-indstilling forhindrer mange gange folk i at få deres vedhæftninger... Derfor er jeg tilhænger af The Bat! fra www.ritlabs.com

Håber det hjalp

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Kristian69

Dato : 18-02-03 13:01

Jamen, det lykkes da !!!!!!!!!!! Og det med at filerne deler sig, fandt jeg ud af var en forbandet virus. Problemet er også løst nu.

Henrik fra Slagelse: tusind tak !!!

Kristian
www.123-income.com

Kommentar
Fra : Kristian69

Dato : 18-02-03 13:07

PS: Hvordan pokker godkender jeg og lukker spørgsmålet ???????

K.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 18-02-03 13:33

Hej Kristian,

du ka' godkende og lukke spørgsmålet, ved at trykke på acceptere kommentar som svar, på linjen oppe over Henrik's kommentar...

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : Kristian69

Dato : 18-02-03 14:10

Tak for svaret h_blunck.