/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
mit netkort falder ud!
Fra : Merrild89
Vist : 573 gange
200 point
Dato : 01-02-08 12:49

Hej jeg er den (U)heldige ejer af et Linksys WMP54G trådløs kort til pci port, og den falder simpelthen bare ud hele tiden!!! og da jeg sidder og spiller over nettet så er det lidt træls at skulle logge ind!!!!

Jeg kører med vista home premium 32bit(ENG)
jeg har hentet den seneste driver fra linksys's hjemmeside
Har prøvet at geninstallere driver

og da kortet er helt splinter nyt, så regner jeg da med at det virker...

hvis det kan hjælpe nogne noget, så får jeg timeout på mine ping request, for hver 25 ping jeg sender...

Andre gange kan jeg få "general failure" og så bliver man logget ud af spillet...

så hvis der er nogen der kan hjælpe mig med denne her så ville det bare være super dejlig :D

//Merrild

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-02-08 12:55

Jeg har prøvet at købe et nyt netkort med fejl på printet så det kan da lade sig gører Det gik også ned mærket Dlink

Mvh Sunefisk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-02-08 13:12

Og endelig behøver det jo ikke være kortets skyld.....

Er det KUN i spil du falder ud......

Kommentar
Fra : Merrild89

Dato : 01-02-08 13:14

Hmm nej det er sådan set hver gang jeg prøver at komme ud af huset... MSN, spil, opdateringer af windows og andre programmer....
Men jeg mærker det mest når jeg "prøver på at spille"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-02-08 14:44

Prøv med MAC filtrering i routeren, hvis du altså kører gennem en router.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-02-08 20:07

Hvordan har du opsat dit trådløse netkort. - Hvis du har valgt at køre med en fast hastighed (54 Mbit) kan det være årsagen. Kør med AUTO indstilling, så hastigheden tilpasser sig den til enhver værende situation, af forstyrelser og skygger i signalet. Så kan du bevare forbindelsen, selv om den går lidt ned i hastighed. Så længe den ikke går ned under din download hastighed, vil du ikke mærke det.