/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Printe på begge sider.
Fra : jesperbkskov
Vist : 2295 gange
100 point
Dato : 30-01-08 07:55

Go Morn.

Hvordan sætter jeg min printer op til at printe et pdf. fil i sæt, så jeg kan få print på begge sider.
Altså ikke "dublex" funktionen som nogle printere har. Men få en alm. printer til at printe af 2 gange. Så skal jo vende papieret. Håber i forstår.

Og er der nogle der ved hvordan man "samler" 10 .pdf filer til en stor .pdf fil ?!?

Håber i kan hjælpe.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-08 08:03

Hvis ikke din printer kan køre dobbeltsidet print har du jo ikke andre muligheder end at printe en side af gangen og vende papiret.....

At samle pdf filer er da ikke noget problem hvis du har et pdf program (ikke bare en reader)....

Kommentar
Fra : jesperbkskov

Dato : 30-01-08 08:21

Har fået reader til først at printe alle lige sider, så vende papieret derefter alle ulige sider så virker det. Men hvilket program skal jeg bruge til at samle de sider ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-08 08:42
Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-08 08:43

Alternativt (billigere) kan du jo kopiere det hele og lave et nyt dokument....

Kommentar
Fra : jesperbkskov

Dato : 30-01-08 08:45

Prøver

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 30-01-08 12:28

Jeg giver Refi ret.

Hvis ikke du vil investere i et godt program, så er det kontrol C - kontrol Vmetoden

Og er det eneste gang du har brug for dette, så er programmet for dyrt.

Måske kender du nogen, der har programmet?

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 30-01-08 20:42

Citat
Har fået reader til først at printe alle lige sider, så vende papieret derefter alle ulige sider så virker det. Men hvilket program skal jeg bruge til at samle de sider ??

Hent begge filer
http://www.cutepdf.com/Products/CutePDF/writer.asp
når du ''laver'' pdf filen, skal du vælge UDSKRIV og vælge CUTEPDF
Ellers kan du bruge dette program, samme virkning,
men kan også udskrive i Flash.
http://www.adobe.com/products/flashpaper/

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 30-01-08 20:43

Problemer ? = PM

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 30-01-08 22:25

Så længe det ikke er PMS

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 04-02-08 19:32

Citat
Så længe det ikke er PMS

Går UD fra, at en ældre herre også kan få noget , i den HENRETNING.

--
Men HVA,