/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Opsæt frontpage
Fra : jacob.s.p
Vist : 479 gange
30 point
Dato : 27-01-08 15:22

Jeg er ved at lave en hjemmeside.

Hvordan får jeg det jeg har lavet i frontpage laget ud på hjemmesiden. Der skal jo vide hvor det skal hen.

Kan nogle hjelpe mig med det?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-01-08 15:30

Jamen i frontpage, er der et felt hvor du kan skrive det du søger, og du får det. Der er også en hjælpe knap, mener også der er en turial for nybegynder, men læs dig frem under hjælp for det er lidt svært at forklare her

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 27-01-08 15:31

Det kommer an på hvilke hvisle mulig heder du har for upload til hjemme side, der skal du ind på din udbyder hjemmeside og se hvordan du kan upload til din hjemmeside.

Når du har fundet ud af password og link som du skal bruge, kan du sætte Frontpage op til at gøre det for dig

Bruger du Frontpage 2003

Så går over i hjælp menu og søg på "udgive hjemmeside"

Så kommer der en god beskrivelse af hvordan du skal gøre.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 27-01-08 15:34

hm en gang til

Det kommer an på hvilke muligheder du har for at upload til hjemmeside.
Der skal du ind på din udbyder hjemmeside og se hvordan du kan upload til din hjemmeside.

Når du har fundet ud af password og link som du skal bruge, kan du sætte Frontpage op til at gøre det for dig

Bruger du Frontpage 2003

Så går over i hjælp menu og søg på "udgive hjemmeside"

Så kommer der en god beskrivelse af hvordan du skal gøre.

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 27-01-08 15:36

Det er 2000 jeg kører

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 27-01-08 15:56

du kan også bruge TotalCommander til at uploade den med,
den har FTP funktion.

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-01-08 16:32

Her er et par gode sider for FP nybegyndere:
http://www.a-begynder.dk/frontpage/index.htm
http://www.ritaolesen.dk/hjemmesider_med_frontpage_oversigt.htm

Det er altid en fordel at bruge FrontPage til udgivelsen fordi programmet har styr på hvad du sidst har ændret så alt ikke skal overskrives.
Hvis din udbyder ikke understøtter FP extensions (FP serverudvidelse) så kan du også udgive til ftp adressen via FrontPage.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-01-08 19:30

Det er jo indbygget i FrontPage > filer > udgiv
men først skal du lige sikre dig.
At den ligger i et websted hos dig selv.
At den vises korrekt i din browser
At din udbyder (hotel) har FrotPage extensions (hvis du har lavet noget udvidet)

Har du den ikke liggende hos dig selv i et websted kan det stadig nås.

Kommentar
Fra : tigerlover

Dato : 24-02-08 09:45

ikke for at sige noget dåligt om FrontPage men hvorfor bruger i et program der er udløbe for flere år siden så heller bruge dreamweaver cs3 da det er nemmer at bruge og det er op to date og det understøtter også ftp mm...

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 24-02-08 09:57

Jeg har ikke hørt om det program, er det gratis ellers hvad koster det, hvor finder man det og hvor kan man lære at bruge det?

Kommentar
Fra : tigerlover

Dato : 25-02-08 18:39

dreamweaver cs3 kan du finde på adobes hjemmeside du kan bruge det i 30 dage gratis

http://www.adobe.com/dk/downloads/?ogn=DK-gn_dl_dk

Kommentar
Fra : BjarneD