/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Digital converter
Fra : hpapp
Vist : 562 gange
500 point
Dato : 27-01-08 14:17

Har fungeret, starter op der kommer billed på i programmet kører men Skriver record ero hvad kan der være galt. hp

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 27-01-08 14:27

- Har du antenne signal (signalstyrke) nok?
- Har du prøvet om det er muligt at resette den?

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 28-01-08 08:04

En Digital converter kan i realiteten være mange ting ?

Kommentar
Fra : hpapp

Dato : 28-01-08 08:14

Det er hvor man ribber en vidofilm og så brænder den over på en dvd, det er en plextor px-av200u som er imellem vidioen og pc har fungeret men vil ikke mere ?.hp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-08 08:19

Du må lige forklare ( på dansk) HVAD det egentlig er du foretager dig....

Du snakker om video og converter og rip i en pærevælling....

Er det en DVD du ripper
Er det i komputeren du ripper den
Hvilket program

Kommentar
Fra : hpapp

Dato : 28-01-08 09:12

jeg har nogle vidiofilm som jeg vil ovspil til dvd jeg bruger en vidio som skal overspil vidioen til computeren som så jeg kan bænde ned på en dvd. dertil har jeg købt en plextor px-av200u som jeg har instaleret på computeren og stikket er sat til som det skal være computeren kan godt finde den og den har kørt som den skulle, men nu siger record erro den kan godt vise billed fra vidioen på computeren men vil ikke optage, hvad kan der være galt .hp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-08 09:14

Det VHS-bånd (for det er det vel) er kopibeskyttet.....

Annuller spørgsmålet
Fra : hpapp

Dato : 28-01-08 18:35

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål