/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
MicroAFA - godt tip.
Fra : Eyvind
Vist : 1017 gange
100 point
Dato : 27-01-08 12:11

MicroAFA - jeg syntes nu det er et godt tip du har lagt her:
http://www.kandu.dk/tiphist.aspx?tid=17354

* * * * * og

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-01-08 12:20

- god humor...

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 27-01-08 12:21

Ja der er desværre mange der har travlt med at hakke på hinanden. hvis der bliver lagt et tip ind og den første der læser det ikke lige kan bruge det, bliver personen bare hakket ned istedet for at lade tippet stå lidt, det kunne jo være der var nogen der netop stod og manglede det. desuden er det også en god ide lige at bruge et par timer på at gennemlede kandu inden man lægger et tip ind det kunne jo være dit tip allerede var lagt ind........for et par år siden..... så bliver man nemlig også hakket ned....Hvilket jo også er en skam da der kan være en masse nye brugere der ikke lige kendte det evt pågældende tip...jeg er personligt begyndt at tænke mig rigtigt godt om inden jeg overhovedet deler mine ideer med nogen herude........sørgeligt

Kommentar
Fra : iah

Dato : 27-01-08 12:22

Her må jeg da give Eyvind (og MicroAFA) ret, det er et udemærket link...

Dog er der jo mange, der kunne have brug for en sådan retskrivningsordbog der ikke magter at finde den frem.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 27-01-08 13:08

Nå der er da fint, er selv ordblind, men er da glad for tipset, d.s.v kan jeg jo ikke give den 5 stjerne, de den blev sablet ned.

Hvorfor skal vi ordblinde altid hakkes ned af folk som ikke fadtter hvor træl det kan være ikke at kan stave til et ord.

Det kan være svært nok at finde den i et ordbog, når jeg/vi ikke kan stave de første 2 tre bogstaver.

For i øvrig er google.dk en god stave kontrol til at finde de ord der er svær at stave.

Så Eyvind du har ret.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 27-01-08 13:27

Citat
Hvorfor skal vi ordblinde altid hakkes ned af folk som ikke fadtter hvor træl det kan være ikke at kan stave til et ord.

Det kan vi heller ikke være bekendt! Ingen kan gøre for de har et handicap.
Derfor skrev jeg også:
Citat
Dog er der jo mange, der kunne have brug for en sådan retskrivningsordbog der ikke magter at finde den frem.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 27-01-08 13:31

iah det var heller ikke ment på dig

Nej de!!!!! ja

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-01-08 13:44

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-01-08 14:08

og dette fra samme bruger http://www.kandu.dk/tip17353.aspx også et godt tip

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 27-01-08 15:07

Ja bentjuul... set er ikke andet end et par dage siden jeg kunne have brugt det....men ak hakket ned

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 27-01-08 15:09

set=DET ku vidst også bruge et nyt taftasur

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-01-08 17:00

Flere af MicroAFAS tip er i det hele taget udmærkede, men det er svært at nå at bedømme dem, fordi nogle brugere har meget travlt med at komme ind og sable dem ned.

Så de 100 point, han får her, har han så rigeligt fortjent.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-01-08 17:01

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 27-01-08 17:46

HØRT!

Accepteret svar
Fra : MicroAFA

Modtaget 100 point
Dato : 27-01-08 19:31

mange tak det var pænt sagt (Skrevet)

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 28-01-08 16:52

Tak for svaret MicroAFA.