/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Ekspress
Fra : Jimmy17
Vist : 2516 gange
50 point
Dato : 26-01-08 14:23

Hey derude.

Kan jeg downloade Outlook Ekspress nogen steder, gerne en nyere version.
Har købt en Vista bærbar for noget tid siden og er ved at skifte over til den nu fra min gamle bærbare.
Men den har ikke det program på, men derimod et andet.
Og kald mig gammeldags, men vil helst bruge det program, som jeg kender.

Jimbo

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 60 point
Dato : 26-01-08 14:29

Klippet fra:
http://www.fnsupport.dk/art-oe.php
Citat
Tilføj / Fjern / Geninstaller Outlook Express

Outlook Express findes desværre ikke som et selvstændigt program til download, idet Outlook Express er en del af Internet Explorer og derfor installeres sammen med denne. Outlook Express er ligeledes indeholdt i Windows opdateringen Service Pack 1.
At tilføje, fjerne, geninstallere Outlook Express kan således godt være lidt af en drilagtig sag, men her er en række link med anvisninger på hvordan du kan gøre dette:

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 26-01-08 14:30

det er da klart du vil det. -er den ny? Je truede at alle maskiner havde Outlook ekspres? Har den så ikke outlook det er næsten magen til Nå men så er det ikke et mikrosoft program du har?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 26-01-08 14:32

Outlook er en del af office pakken og er på ingen måde medfødt eller magen til Outlook express, Outlook indeholder bl.a. en kalenderdel og opgavestyring og er altså ikek gratis som Outlook express

Kommentar
Fra : d01tko

Dato : 26-01-08 14:33

Du kan prøve her...

http://www.softpedia.com/get/Internet/E-mail/E-mail-Clients/Outlook-Express.shtml

Ellers søg på Google "Download Microsoft Outlook Express", der kommer mange resultater.

Hilsen
Thomas

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-08 14:35

i vista er vista mail afløser for outlook express - men du kan bruge ms outlook (eller hvad der ellers er kompatibelt

http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/Help/26079ffc-a56f-46aa-b1e8-fcfc9f60be4b1030.mspx

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 26-01-08 14:38

Kender godt Outlook ja, men det har så mange funktioner, som jeg slet ikke bruger til noget.
For tiden bruger jeg onlinemail på den, men ville jo gerne have dem ned på maskinen.
Men ellers er der ikke andet at gøre, end jeg må fjerne de Microsoft Office programmer, der fulgte med og tage min egen licensCD og lægge ind på.
Tænkte bare det havde været nemmere, hvis man lige kunne hente det et sted, da det jo alligevel i sin tid fulgte med alle computere.

Ellers kunne jeg selvfølgelig også kigge på det der windows mail, men så er jeg tvunget til at finde alle informationer frem, eller dvs brugernavn og kode.
Kunne jeg få Outlook Ekspress, kunne jeg bare få en startfil fra Tdc, som automatisk lagde det hele ind.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 26-01-08 14:39

miritdk - den hedder ikke Vista Mail i Vista men derimod Windows Mail , som ligner Outlook Express meget.

Clou

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 26-01-08 14:44

Nåe - på ingen måde magen til? Det er de nu på mange måder. Om den er gratis ved jeg da ikke for i de sidste tre maskiner jeg har anskaffet var begge outlook installeret fra ny af.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 26-01-08 14:45

Hvis Outlook har været installeret er det fordi du har købt en maskine med præinstalleret Office pakke, og den er skam også regnet med i prisen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-01-08 14:47

Kort og godt....

Du kan IKKE få OE i Vista....

Længere er den ikke....

Så lev med WindowsMail eller brug Outlook eller et 3 program...

Incredemail f.eks.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-08 14:54

clou tak for rettelsen (fejltryk er jeg go´ til)

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 26-01-08 14:54

Jeg tror da heller ikke man får noget gratis. Sådan en maskine med det hele installeret koster jo en ca 3000 kr men det er jo ikkke meget sammenlignet med den første.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-01-08 14:57

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 26-01-08 15:13

Var det mig der gjorde dig forvirret refi?
Ok det var fordi jeg svarede kort ovet verden uden at sætte navn på ham. Men jeg måtte jo svare når han betvivler mine egne oplevelser - selv om vi kom ind på noget spørgeren ikke kan have fprnøjelse af.

Godkendelse af svar
Fra : Jimmy17

Dato : 26-01-08 15:50

Tak for svaret Kortoververden.