/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Vundo.BD
Fra : Tri
Vist : 766 gange
500 point
Dato : 24-01-08 20:48

Hej!

Jeg har fået noget snavs ind på min maskine, som jeg ikkr rigtigt kan komme af med.

Jeg har fået en Trojaner ind som hedder Vundo.BD, den ligger i filen awvvt.dll i min system32 mappe.

Er der en eller anden der ved hvordan jeg kommer af med den?

Tri

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 510 point
Dato : 24-01-08 20:55

Den er svær at fjerne. Du kan være heldig at den gratis SuperAntiSpyware kan fjerne den http://www.superantispyware.com/

Ellers må du have hjælp her http://www.spywarefri.dk/forum/

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 24-01-08 21:06

Jeg prøver ellers vender jeg tilbage mere flere spørgsmål. :)

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 24-01-08 21:37

Indtil videre har SAS programmet fundet en masse rod på maskinen. Den har også fundet min Trojan, så må vi bare håbe at den også kan fjerne den...

Godkendelse af svar
Fra : Tri

Dato : 24-01-08 22:57

Stl_s!

Det virkede bedre end jeg kunne have håbet på!!!

Du er en sand guru!!!

Tak for hjælpen!

Ærbødigst Tri

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 24-01-08 22:59

Selv tak, og godt det virkede