/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Nintendo DS
Fra : rwo
Vist : 553 gange
100 point
Dato : 23-01-08 09:22

Hvad er forskellen på Nintendo DS og nintendo DS Lite?

Kommentar
Fra : ch1quita

Dato : 23-01-08 10:37

Hvis du kan engelsk kan du læse de største forskelle her: http://www.2old2play.com/modules.php?name=News&file=print&sid=319

-Go fornøjelse

Kommentar
Fra : ch1quita

Dato : 23-01-08 10:38

Undskyld, kan se på din profil at du er lidt ældre end jeg regnede med. Beklager :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-01-08 14:27

Citat
Nintendo DS Lite er en ny og bedre version af Nintendo DS. Denne smukke sag er både mindre og lettere end originalen, men frem for alt er skærmene meget lysere og bedre.

og i dette link kan du få hele smøren

http://www.coolshop.dk/catalog/nintendo-ds.php

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 23-01-08 22:01

måske står det i nogen af de links du har fået, men "lite" er tyndere, har bedre lys og længere batterilevetid.

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 24-01-08 15:26

og ds lite er en nyere model så vidt jeg har forstået -begge mine piger har en og det er bare helt kanon og batteriet har rigtig lang levetid.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-01-08 15:49

Maler-fidusen

Citat
Nintendo DS Lite er en ny og bedre version af Nintendo DS

Jomfruane

Citat
Denne smukke sag er både mindre og lettere end originalen, men frem for alt er skærmene meget lysere og bedre.

Og det var positivt ment