/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
chrash i Vista
Fra : perkh
Vist : 511 gange
200 point
Dato : 22-01-08 21:59

Hej alle mangler hjælp til at løse følgende: hvis jeg på f.eks en hjemme side skal vedhæfte et billede
og derfor trykker på gennemse. Chrasher Vista.... den når aldrig at vise mapperne den går bare helt ned.
Jeg benytter Vista Ultimate på en hurtig pc og 2 GB ram
Nogen der kender problemet? Har en løsning?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-08 22:03

Vedhæfte billeder på en hjemmeside

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-01-08 22:18

Prøv lige at forklare lidt mere så vi er flere der kan forstå
Mvh SunoFisken

Kommentar
Fra : perkh

Dato : 22-01-08 23:32

Det er enkelt nok. Hvis man skal uploade et billede på en hjemmeside, får man ofte en boks frem hvor man skal trykke gennemse...derefter får man så et overblik over egne mapper og kan vælge det billede man skal vedhæfte... problemet er det samme også hvis det ikke forgår på en hjemmeside men hvis man f.eks skal skifte sit billede ud i MSN. Så snart denne procedure foregår chrasher VIsta.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-01-08 23:58

Er det kun når det er i msn ?? hvis så slet den og geninstaller og sæt derefter dit billed i Bare en ide

Mvh SuneFisk

Kommentar
Fra : perkh

Dato : 23-01-08 08:09

sunefisk: nej desværre , det beskriver jeg også klart, fejen er ikke i MSN men i Vista og forekommer
på bla, hjemmesider osv.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-08 08:23

Hvis den direkte chrasher er der fejl i din Vista installation.....

Kommer der en fejlmelding kan vi jo kigge på den, men det kræver vi kender den....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-01-08 10:05

Kan du oploade et screenshot gemt som jpg, hos www.peecee.dk

Kommentar
Fra : perkh

Dato : 23-01-08 22:51

Hej Eyvind.
Screenshot af hvad?
med venlig hilsen

Kommentar
Fra : perkh

Dato : 23-01-08 23:14

Hej Eyvind. Jeg prøvede... gik ind på www.peecee.dk så snart jeg trykkede på knappen gennemse
crashede den. ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-01-08 23:30

Så skal du måske se i enhedshåndtering om der er gule advarsler (evt. forkerte drivere)

Kommentar
Fra : perkh

Dato : 24-01-08 11:26

Hej Eyvind det er der ikke og jeg er ikke novice, det er ikke driver, harware eller lignende.
Det er helt klart et Vista problem jeg ved bare ikke hvad og hvordan det rettes. Jeg kunne selvfølgelig reinstallere det hele men det er jo netop det jeg forsøger at undgå.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-01-08 11:30

Hejsa har den gjort det lige fra start at du havde den?? eller prøv at lave en gendannelse til før problemet opstod

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-01-08 11:49

Ok ikke novice - det er til tider svært at vurdere om hvor detaljeret en kommentar skal være.
Men jeg har ikke arbejdet så meget med Vista, og kører sjældent med det program.
Driverproblem var bare min første indskydelse.

Annuller spørgsmålet
Fra : perkh

Dato : 27-01-08 19:54

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål