/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Familien "Rende" fra Egen sogn
Fra : meister01
Vist : 731 gange
20 point
Dato : 20-01-08 22:09

Jeg søger alle informationer om personermed navnet "Rende" eller kombinationer, hvor det indgår.
De er fra Egen, Sjellerup og omegn, på Als.
Det var en stor familie for ca. 100 år siden.

Venlig hilsen

Georg Meister

Accepteret svar
Fra : Birdie56

Modtaget 30 point
Dato : 20-01-08 22:46

Hvis du går ind i KRAK, så finder du 2 personer som har Rende som mellemnavn og den ene er fra Augustenborg.
Så måske her var en nyere ledetråd - måske.
Det var da altid et forslag.
God jagt
Birdie56

Kommentar
Fra : senta

Dato : 20-01-08 23:09

fra denne adresse
http://www.familysearch.org/

senta

Results for: Rende, All Countries
Exact Spelling: Off
[refine search]
Prepare selected records for download

International Genealogical Index / Denmark - 16
Select records to download - (50 maximum)
1. ANNA MARIA RENDE - International Genealogical Index
Gender: Female Christening: 11 SEP 1864 Aabenraa, Aabenraa-Sonderborg, Denmark

2. DOROTHEA KIRSTINE RENDE - International Genealogical Index
Gender: Female Christening: 14 OCT 1827 Svenstrup, Aabenraa-Sonderborg, Denmark

3. DOROTHEA KIRSTINE RENDE - International Genealogical Index
Gender: Female Christening: 14 OCT 1827 Svenstrup, Aabenraa-Sonderborg, Denmark

4. HANS RENDE - International Genealogical Index
Gender: Male Marriage: 04 DEC 1856 Svenstrup, Aabenraa-Sonderborg, Denmark

5. HANS RENDE - International Genealogical Index
Gender: Male Marriage: 04 DEC 1856 Svenstrup, Aabenraa-Sonderborg, Denmark

6. HANS ASMUS RENDE - International Genealogical Index
Gender: Male Christening: 21 MAY 1871 Aabenraa, Aabenraa-Sonderborg, Denmark

7. HELENA RENDE - International Genealogical Index
Gender: Female Christening: 02 JAN 1825 Svenstrup, Aabenraa-Sonderborg, Denmark

8. JENS RENDE - International Genealogical Index
Gender: Male Christening: 23 MAY 1831 Svenstrup, Aabenraa-Sonderborg, Denmark

9. JORGEN RENDE - International Genealogical Index
Gender: Male Christening: 08 FEB 1829 Svenstrup, Aabenraa-Sonderborg, Denmark

10. JORGEN RENDE - International Genealogical Index
Gender: Male Christening: 08 FEB 1829 Svenstrup, Aabenraa-Sonderborg, Denmark

11. Maren Rende - International Genealogical Index
Gender: Female Birth: Tomerby, , Thisted, Denmark

12. Maren Rende - International Genealogical Index
Gender: Female Birth: Tomerby, , Thisted, Denmark

13. MATTHIAS RENDE - International Genealogical Index
Gender: Male Christening: 01 DEC 1833 Svenstrup, Aabenraa-Sonderborg, Denmark

14. NIELS JORGENSEN RENDE - International Genealogical Index
Gender: Male Birth: 13 JUL 1836 Als, Aalborg, Denmark

15. NIELS CHRISTIAN RENDE - International Genealogical Index
Gender: Male Christening: 27 DEC 1868 Aabenraa, Aabenraa-Sonderborg, Denmark

16. PETER AUGUST RENDE - International Genealogical Index
Gender: Male Christening: 02 SEP 1877 Aabenraa, Aabenraa-Sonderborg, Denmark

prev | next Prepare selected records for download

Godkendelse af svar
Fra : meister01

Dato : 21-01-08 08:20

Tak for svaret Birdie56.