/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Muderkast
Fra : Simmaster
Vist : 844 gange
20 point
Dato : 18-01-08 21:08

Har på fornemelsen at der er brug for en tråd hvor folk kan svine hinanden til.
Så kan det være at der ikke bliver kastet så meget muder i andre tråde.

Så sæt igang!

Get ready to rumble! LOL

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 18-01-08 21:17

Citat
Har på fornemelsen at der er brug for en tråd hvor folk kan svine hinanden til.
Så kan det være at der ikke bliver kastet så meget muder i andre tråde.

NU IGEN________________`=(?U/=JSLKHQY(=&)%/(

Glemte

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-08 21:48

Mudderkast.....nej da.......hvor

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 18-01-08 21:50

Dova..

Du skriver hvor?

Svar her!
Tænkte at det kunne være godt med en tråd hvor folk kunne få afløb for deres trang til at svine hinanden til

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 18-01-08 21:50

Mudder er til at LEGE med___
Men tror der var en ovenover dig_ MED HJEMMEHYGGE __osse

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-01-08 21:55

Citat
Har på fornemelsen at der er brug for en tråd hvor folk kan svine hinanden til.

Ja, det er da muligt du har det.

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 18-01-08 21:57

Det er det nemlig bentjuul...

Og hvor vil du hen med det svar? LOL

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 18-01-08 22:05

Har vi noget mudder måske????

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 18-01-08 22:07

Ved det sørme ikke, det kan da godt være at der ikke er nogen der trænger til et rask skænderi og tilsvining, sådan synes jeg bare det virkede i Sunowich tråd om at det kunne være hyggeligt at mødes.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 18-01-08 22:09

sys jeg da ikke.. men man har vel ret til at give sin mening til kende... det kan da godt være nogen taler pænere end andre.. men sådan vil det jo nok altid være...

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 18-01-08 22:14

Selvfølgelig må man give sin mening til kende, men synes det bør gøres på en konstruktiv måde, og når det så er gjort, så er det det. Hvorfor det behov for at ping ponge med lort til hinanden?

Den her tråd er også lige så meget for sjov, da jeg tror en del herinde har noget internt kørende med at køre på hinanden hver gang de får en chance for det.

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 18-01-08 22:20

SKAL I HAVE PÅ DÅSEN________
Lol

Så skal finde ///////// åp0ouwrwlæemlrf

SPAM´met frem, men grænser op til menneske8578qrr plageri

Citat
men man har vel ret til at give sin mening til kende

HVOR, MAN BLIVER SGU DA BARE BLAKKET AF DIG
OG ANDRE DER kender MIG, OG HAR SAT FLERE TIMER
I et lille FORSØG PÅ AT HJÆLPE, FOR derefter bare sige Gnat__seés

Det kalder jeg
Fuck jeg HADER at hjælpe mennesker der IKKE vile HJÆLPES

Men som VANLIG_____________
OG

et par streger mere_ LYTTER jeg også:
MEN PAS DOG FOR FANDEN PÅ HVEM OG HVAD I FUCKER

Plus ALLE disse brugere, der kommer og går.

PAS PÅ JER SELV, kan-di gøt det FOR DIG

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-01-08 22:21

^*!^###%&*%%%^&&^&*&%!@@*&@*!#$^$*@%!##$@$#&%@*#^#@&#@%@%%@$*@^@!&&$@$!@!$$^@&%!@^$@!&**$%$&@&!#^@!%@^@%##*#^!@#*&!$!^!$*@^@$^&^@&!&^@%@%!@^$^&$%&%!%@^$*!!#$&@^*#!*%*#@^!*&@#&$&$!!^!!$^%!@#^@#$%!%%!#@&$%@$&!#&!!$&*^%!@%!&!**@@^&@%%%#^%!$&^$^@#&!#*#%$!@$&@**#!&$&&%#*!^!!$$^$@^$&**%@@^$^!@$#^$&*^!^^%*%^!##%#@%$*%^^*#%%*%*$$#*!^*&@^$#@$@!*^$#%&@&*@^@@^^$$%*%$$^&*&*&^*^*$*#^#^#&#^@%^&!%$&$$%@%%#^$&*!#^^&#!@@^&^&*#&^%$!!^*$$*@&@@#!$$%$%&&###!^#*!%^%!^!%*^@#@*****!@&%$!!$@$$*$$*^*!@@*%^!^^&!$&@@%$##^#&%!$^*@^#!!

aeeeeee det gjorde godt.

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 18-01-08 22:24

Hader folk der bare forlader deres tråd når man har brugt en masse tid på at hjælpe dem, fandme tit folk bare skrider uden at lukke tråden og for den sags skyld sige tak.

Den slags personer er nogen infantile narrøve.

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 18-01-08 22:28

Andre ting jeg hader:

At være tvunget til at betale DR licens, Fucket up at man ikke selv kan vælge DR fra eller til.
At man ikke kan stole på vejrudsigten.
At der stort set kun er genudsendelser i tv en lørdag aften i primetime.
Havenisser (De er grimme)
Folk der ikke samler deres hunds lort op fra fortovet.
At kandu ikke informere brugerne om hvad de har gang i, når siden går ned i tide og utide.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-01-08 22:29

Citat
når man har brugt en masse tid på at hjælpe dem

- så lad være med at rode dig ind i noget du ikke aner en skid om - båtnakke

God weekend

PS: Var det mudder? Nå nej, "god weekend" ødelægger helhedsindtrykket, ik'?

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 18-01-08 22:31

Når man roder sig ud i noget man ikke aner noget om, hedder det brainstorm, måske dukker der alligevel noget op man kan bruge.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-01-08 22:37

- vil det sige at din tid går med at finde en hjerne du kan storme?

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 18-01-08 22:48

Off for i aften, nu skal der stenes lidt tv, God aften og god nat til alle Kandutter.

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 18-01-08 23:20

Citat
aeeeeee det gjorde godt.

Må jeg benytte din KODE______

Citat
Den slags personer er nogen infantile narrøve

Citat
ndre ting jeg hader:

At være tvunget til at betale DR licens, Fucket up at man ikke selv kan vælge DR fra eller til.
At man ikke kan stole på vejrudsigten.
At der stort set kun er genudsendelser i tv en lørdag aften i primetime.
Havenisser (De er grimme)
Folk der ikke samler deres hunds lort op fra fortovet.
At kandu ikke informere brugerne om hvad de har gang i, når siden går ned i tide og utide.

Kan / du IKKE UDVISES af lille DK______

Citat
vil det sige at din tid går med at finde en hjerne du kan storme?

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 18-01-08 23:40

Hader når jeg føler mig træt og går i seng, og pling så er jeg frisk
Reklamerne på TV3
At der ikke er nogen anykey på mit tastatur
Beskeden på center for tinitus tlf svarer, lig en besked efter hyletonen
At jeg ikke kan finde et synonym for synonym i synonym ordbogen

Hvad hader i?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-01-08 23:42

Gider ikke mudderkast, det sviner er der ikke nogen der er friske på en snebold kamp ? Jeg har medvind i aften og kan kaste laaaaaaaangt

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 18-01-08 23:43

Kast du bare lidt sne. hehe
Kan du ramme Vejle?

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 18-01-08 23:51

Citat
At der ikke er nogen anykey på mit tastatur

SE I TIP`s ////// +*e4,nseæ JOKES
Den var goooooooooooo
Mangler selv et par KNAPPER, men det går ___alligevel.

FUK MENNEKSER MED HJERNE=masser

Hader stortset ALT, hvad man IKKE selv er
blevet RØVRENDT AF.

Ellers er det JO ? bare copy / paste

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 18-01-08 23:54

24 timer IGEN ? læg dit våben ELLER
Glæder mig til JEG bliver SEér
de går over til anden kodning === penge til systemet = FUCK DR

NÅ håber du FÅ BROK til det HELT STORE.

Eller´s

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-01-08 23:59

Mener du denne her disken: http://www.whereistheanykey.com/
Jeg kan da sagtens ramme Vejle, øh hvilke vejler men venter lige til sneen kommer fra oven, men så skifter vinden sikkert og jeg skal kaste imod vinden

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 19-01-08 00:01

Den rigtige Vejle(jylland)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-01-08 00:05

Citat
Den rigtige Vejle(jylland)
jow jow vinden passer, men jeg mangler sneen den af disken omtalte tast sidder ikke samme sted på alle computere: http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Keyboard-anykey.jpg hvor sidder den på din

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-01-08 00:20

Så overmandede søvnen spørgeren uden at tråden er blevet nævneværdig mudret, jeg smutter også nu, god weekend til alle

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-01-08 00:50

Citat
Hvad hader i?

Jeg hader alt muligt!

Men allermest husker jeg en gang, hvor jeg havde scoret en lækker fyr, og slæbt ham med mig hjem. Jeg synes selv jeg var lidt smart, da jeg fandt på, at vi skulle duske i stuen, og i aftenes anlednng fandt en mappe på PC'en (Winamp) med død romantisk musik.

Men det var kun indtil , at der midt under akten pludselig blev spillet Postmand Per for fuld udblæsning. Fuck, det var groteskt - og ikke mindst var det umuligt at holde masken og fortsætte..

Den oplevelse hader jeg den dag idag, at tænke tilbage på..

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 19-01-08 00:52

Citat
Så overmandede søvnen spørgeren uden at tråden er blevet nævneværdig mudret, jeg smutter også nu, god weekend til alle

ovn_________første gang jeg talte med MS DK

FATTEDE JEG ikke halvdelen af hvad hen snakkede om.
KOODER ? = til XP / de sidder på din maskine, LOL
NÅ maskinens # JA__ og mig med en lampe om bag maskinen
forkert serei#
DEN MED 3D PÅ___nå den, den sidder jeg med i hånden
O_S_V_________

Nu omdage kan man SGU altivere ALT, bare der er
en eller anden FORM for gyldig / tilhørende kode

Ellers bliver du stillet om til ET MENNESKE_ = bib /bib/

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-08 01:18

Creamy jeg ka lie se det for mig Hi eller rettere hører og så lige midt i en gang romantisk musik ka jeg tænke mig

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 19-01-08 02:37

Citat
slæbt ham med mig hjem.

Ikke omvendt +/*/-

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-08 07:14

Simmaster.

Hvis du tror du kan styre, hvad der skal skrives hvor på Kandu, er du enten dum eller naiv.

Synonym for synonym = ensbetydende. Er det så svært, så er jeg tilbøjelig til at kategorisere dig i 1. forslag i ovenstående sætning

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-08 07:15

Creamygirl LOOL

Hvor er det typisk for dig. Der er ellers megen inspirerende musik. Hvad med Yummi yummi yummi I got love in my tongue? *SF* Eller "Stolt står den danske sømands".

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 19-01-08 07:52

Klumme, hvis du havde lært at læse kunne du være at du havde set at den her tråd mest er for sjov. Og håber ikke du tror at din mening om mig har den store betydning i mit liv.
Kan bare mærke en hvis irritation over dit indlæg i og med at jeg ikke har for vane at blive personlig.

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 19-01-08 07:54

Og klumme, det finder du nok ud af jo, men du er hermed blacklistet da du er en af dem jeg oftest ser svine folk og rage uklar i de forskellige tråde. Så farvel, fis ud af min tråd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-08 07:56

Den er da osse HAMRENDE SJOV Genialt påfund.

Personlig. Hvor i himlens navn står det skrevet, at man ikke må være personlig. Det er sgu da DIG personligt som har oprettet tråden, og det er da
Citat
DIG
personligt som ikke kan finde et synonym for et synonym

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-01-08 20:32

Citat
Ikke omvendt +/*/-

Nej ikke omvendt Sofus/disken aka tons af andre nicks.

Vi skriver jo trods alt år 2008 - og jeg vedkender mig, at jeg har inviteret en fyr med mig hjem, og det endda med gåpåmod som en beruset, irsk nonne i en swingerlejlighed.

Beklager at du ved min beretning blev bekendt med, at du aldrig selv er blevet inviteret. Du er vel nødsaget til Flintstone metoden, for overhovedet at få noget..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-08 23:09

Har du fået styr på det så luk venligst dit spørgsmål eller spørg noget mere

Mvh Sunofisken

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 26-03-08 11:03

creamgirl,,,,

POSTMAND PER er jo en god sang,,,,,men i en elskovsstund kan jeg godt se,at den måske ikke lige er så hot *gg*

http://www.youtube.com/watch?v=Qu9yZaRYrhU

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-03-08 11:19

Øhhh
Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Hader folk der bare forlader deres tråd når man har brugt en masse tid på at hjælpe dem, fandme tit folk bare skrider uden at lukke tråden og for den sags skyld sige tak.

Den slags personer er nogen infantile narrøve.
Måske du sku smide lidt med sne i dag og så lukke den der tråd