/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fredag ...eller
Fra : molokyle
Vist : 614 gange
42 point
Dato : 18-01-08 17:19

..i morgen er det lørdag?

</SMALSNAK>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-08 17:23

Du er godt nok kvik, har du selv regnet den ud??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-08 17:25

8.) Jepper,
men jeg ka' ik' regne ud om der stadig er et minimum af dialog, samtale, passiar, 'smalsnak' herinde på kandu.dk som ku' fungere ...uden tilstedeværelse af emiler?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 17:26

Hva så molo er det så forlænget Week_end eller hva

Mvh SunoFisken

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-08 17:27

..ellers ka' jeg jo altid, (..vanen tro !) snakke lidt me' mar sæl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-08 17:29

Citat
Jepper,
men jeg ka' ik' regne ud om der stadig er et minimum af dialog, samtale, passiar, 'smalsnak' herinde på kandu.dk som ku' fungere ...uden tilstedeværelse af emiler?

Jooo, det vil jeg da tro, så længe du bare er på "forsiden" så vi kan se om der er kommet indlæg

Men snak du bare med dig sææææl, jeg er ved at være helt i vane med at hive ben af fluen, i tilfælde af, at emilerne lige pludselig skulle komme

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-08 17:30

Sunowich -> Øv nej. Jeg ska' sgu jobbe i morge lørdag også, men......

har jeg en hel uges afspadsering

..til at blande mig i alt og ..alt

Surt; hvis så emilsystemet på kandu er ude af drift. For så ka' jeg jo ik' tæppebombe de sageløse deltagere med en lind strøm af ligegyldige indlæg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-08 17:32

Dem der er tilmeldt smallsnak, får vel emiler på et eller andet tidspunkt, så fortsæt du bare

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-08 17:37

Nordsted1 ->

Citat
..i tilfælde af, at emilerne lige pludselig skulle komme

Der er hermed udsendt: STORMVARSEL ..for alle distrikter og farvande ..syd for Nordpolen !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-08 17:38

Så vil jeg da lige tage postkassen indenfor

Kommentar
Fra : iah

Dato : 18-01-08 17:39

Citat
Dem der er tilmeldt smallsnak, får vel emiler på et eller andet tidspunkt, så fortsæt du bare

Tjae, spørgsmålet er vel hvornår?

Jeg har ikke fået en emil, som du kalder det siden den 5. januar - hvad mon der går galt?

iah

God weekend

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 17:45

De eller han har froblemer men sig endelig ikke mere hver gang der er for mange der snakker om manglende mails så ku det tyde på at Kandu prøver at rode med det med nedbrud til følge og det gider vi ikke i aften VEL

Mvh SUNOFisk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 17:46

Problemer sku der stå

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-08 17:46

iah -> Det er nu en tilbagevendende begivenhed, som det dog er en rum tid siden vi som brugere oplevede sidst. Det var bestemt ik' et ukendt fænomen FØR sidste kandu.dk 'opdatering'. Det 'ordnede' sig dog som oftest i løbet af førstkommende week-end. Så: Nu sér vi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-01-08 18:04

Emilerne dukker vel op en dag
Citat
Der er hermed udsendt: STORMVARSEL ..for alle distrikter og farvande ..syd for Nordpolen !

http://www.kandu.dk/tip17277.aspx

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-01-08 18:15

OK det er Fredag svinet skal vaskes og grøres klar til Lørdag og lyssekronenen skal hænges op

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-08 18:26

Spisetid !

</ AFK >

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 18-01-08 18:40

Altså jeg fik en Emil i januar 2003 og skal IKKE have flere - der er ikke plads til flere i bilen. Og køber man en 7-personers, så bliver der igen plads til Svigermor, og så ryger ideén ligesom...

Citat
svinet skal vaskes

Øhh, jeg er næsten bange for at spørge, doc, men hvem/hvad er "svinet"???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-08 18:50

Molo, Molo MOLO FOR FANDEN DA.... ER DU NU FALDET I SØVN IGEN

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 18-01-08 18:55

Nordsted, jeg tror manden æder...

Om lidt får vi at vide, hvad han konsumerede.

Personligt har jeg en lasagne i ovnen... det er vel fredag

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-08 19:05

Og vi har lige fået Wok mad mums

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-01-08 19:07

karenD
Ja da, lørdag er lille kone aften for manden i huset og der er mange mænd der ikke vasker sig hele ugen, når det så er lørdag kommer det lille svin frem og bliver vasket eller skyllet (og nej ikke mig, jeg vasker mig hver morgen også efter svinet er brugt.) Så Karen jeg ved godt at du kun er et barn MEEEEEn du er sgu da oppe i årene, så hvis du stadigvæk er jomfru, har du et problem hvis du er 30 år eller der over.

dr.dem

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 18-01-08 19:22

Næh doc, din livserfaring har jeg ganske vist ikke, meeeen helt ubesmittet er jeg dog ikke

Nu véd jeg så ikke, hvordan din tankegang er normalt, farmand, men jeg tænkte at Svinet måske var en bil, og som gammel reservedelsekspedient er jeg nysgerrig efter hvilket mærke du kører i.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-01-08 19:24

karenD
Fiat 500

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-01-08 19:26

Men den er selfølgelig før du blev født

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-01-08 19:28

Og der mangler et V

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 18-01-08 19:37

Personligt kører jeg rundt i en 18-årig rødhåret franskmand
samt en gråhåret bedaget Passat

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-01-08 19:44

Jaaaa men en Fiat 500 er en gammel auto og mortoren sidder bagi

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-01-08 19:48

og mails vælter ind fra denne tråd

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 18-01-08 19:53

Citat
Jaaaa men en Fiat 500 er en gammel auto

Det ene skal jo passe til det andet...

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-01-08 19:54

Jamen det er molokyle der har overtaget kandu så nu virker det

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-01-08 19:57

Citat
Kommentar
Fra : karenD

Dato : 18-01-08 19:53

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Jaaaa men en Fiat 500 er en gammel auto

Det er også der for jeg kan være mor/far ar for dig det har du selv skrevet på et tidspunkt

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 18-01-08 20:07

ohhh, du ER sød, doc.

Jeg holder en pause - jeg skal se X-faktor med dine børnebørn

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-01-08 20:09

MINE BØRNEBØRN der er noget jeg ikke ved

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 18-01-08 21:47

Sjældent set, at Molo forsvinder ud af sin egen tråd!?!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-01-08 21:49

Han er ikke væk HAN ER MOLO

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 18-01-08 22:05

Citat
Jamen det er molokyle der har overtaget kandu

eller også har manden bare travlt...

F'resten kan Fiat 5oo også fås som spritny bil.... men det er måske ikke noget for entusiaster?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 42 point
Dato : 18-01-08 22:44

Molo's sofa er nok sprunget op på ryggen af ham

Molo jeg skal nok tænke på dig i morgen tidlig.... når jeg vender mig om på den anden side for at sove videre

Pas nu på du ikke blæser væk

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-01-08 23:13

Søde lille karen du er fræk I din tale, ny Fiat500 nul. Renoveret ny Fiat500 ja måske, men selv om du sidder i en ny renoveret bil som er en Fiat500 er det stadigvæk en mor/far-far bil

Dit lille skarn
Mor/Far far

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-08 16:23

Fedest: E-Miler i massevis = 132 af slagsen

Nordsted1 -> Spiste ..og sov så dejligt

..på Divaneseren

..med tændt tv, computer, stereo mm.

karenD -> Fiat 500 ? RESPECT !

NU har jeg [B]fri[]/B i en uge ...tøjvask, vinduespudsning, familebesøg osv. ..undtaget

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-08 16:25

fri[]/B og familebesøg ??? 8-(

:-B

[B]FRI
..og familiebesøg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-08 16:27

Hov... sjov undtagelse. Ga' vide hvor'n dét gik til ...rent teknisk?

</Hmmm...>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-08 16:29

Ok. Jeg har selv gennemskuet hva' der gik galt

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-08 16:31

Tak for svaret Nordsted1.

Citat
Molo's sofa er nok sprunget op på ryggen af ham

Korrekt observeret

Citat
Molo jeg skal nok tænke på dig i morgen tidlig.... når jeg vender mig om på den anden side for at sove videre

= Onde, onde kvindemenneske

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-01-08 15:59

Ja, tænkte nok det måtte være årsagen, hvad kunne ellers holde dig fra din egen tråd..

Måske jeg skulle se om jeg kunne vælte en unge af sofaen så jeg kunne overtage den... jeg var til stor fest på Markmandsgade - Amager-- igår/nat