/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hotmail i udu??
Fra : dova
Vist : 6839 gange
500 point
Dato : 18-01-08 14:21

Er der nogen der ved hvad der er galt med Hotmail??

Når man klikker på linket for at komme til log-ind siden, kommer der bare en blank side frem, og nederst på linien, står der "fejl på siden"

Det har været sådan siden i går........irriterende ikke at kunne tjekke sine mails

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-01-08 14:23

ingenting galt herfra

bruger du windows live mail ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-01-08 14:25

aha - du bruger hotmail.dk - log ind på hotmail.com (det gør ingen forskel for dig)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-01-08 14:25

Næh ingen udu i hotmail, jeg har lige set efter

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-01-08 14:30

Prøv linket her: http://home.live.com/?mkt=da-dk klik på Log på, oppe til højre

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-01-08 14:31

hotmail.com går lige igennem

via msn.dk + hotmail - går lige igennem

hvis man skriver hotmail.dk - fejl på siden

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-08 14:42

Jeg bruger hotmail.com og det virker ikke, der står udført med fejl på siden nede i linien nederst på skærmen, og så viser den bare en blank side

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-08 15:21

Nu har jeg lige fået mulighed for at prøve at gå ind på hotmail på den anden computer som er koblet på min router.......der fejler det ingenting

Så fejlen må være i min computer

Hva' kan det være.......

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 500 point
Dato : 18-01-08 15:24

Det er umulig at gætte hvad der kan være vejen, men begynd med at slette midlertidige internet filer og cookies

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-08 15:30

Det prøver jeg

Godkendelse af svar
Fra : dova

Dato : 18-01-08 15:33

Tak for svaret o.v.n..

Det hjalp at slette de midlertidige internetfiler

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 18-01-08 15:36

Heller ingen problemer her med hotmail.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-01-08 15:37

Selv tak, lidt oprydning kan gøre godt engang imellem, god weekend

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-01-08 15:39

Hej dova (og andre) læste i tippet: http://www.kandu.dk/Tip17114.aspx