/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Oplevelser / Teambuilding
Fra : kalleanker
Vist : 485 gange
100 point
Dato : 14-01-08 20:40

Jeg skal stå for at arrangere en lille teambuilding/oplevelses event for min afdeling.

Vi er et team på 6 personer (25-45 år alle fysisk aktive)

Der er afsat tid fra fredag morgen til lørdag eftermiddag.

Det skal helst være en sammansætning af aktiviteter der tilgodeser teambuilding, sjov, afslapning, god mad, gode overnatningsmuligheder og så må det da også gerne være lidt ud over det sædvanlige.

Det skal IKKE være, go-kart og paintball, men kan kan sagtens have et kulturelt indhold.

Er der nogle der kan hjælpe med at stykke sådan et par dage sammen? kom meget gerne med konkrete forslag.

Tak

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 14-01-08 20:45

Hvor i landet skal det være?

Kommentar
Fra : kalleanker

Dato : 14-01-08 20:51

Hov det havde jeg glemt!

Udgangspunktet er København, men det kan være på hele Sjælland ligesom sydsverige eller andre oplagte steder, men det skal selvfølgelig betale sig at bruge tid på transport.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-01-08 20:53

Det kan kun lade sig gøre med succe hvis man kender
de forskellige personers egenskaber.

Kommentar
Fra : kalleanker

Dato : 14-01-08 20:57

Alle personer har et stærkt drive... Det handler dog ligeså meget om at opleve nogle ting sammen. Altså ikke nødvendigvis nogle ud af kroppen oplevelser!

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 14-01-08 20:57

der er jo, som du sikkert ved, uanede muligheder men faldt lige over dette:

http://www.vastsverige.com/templates/article____15543.aspxOplevelsescenteret

citat: Dalsland Aktiviteter er et paradis for eventyrlystne børn og voksne. Her venter spændende udendørsaktiviteter, som kan sætte selv det største mod på prøve. Både fysiske og psykiske grænser udfordres med rappelling, klatring og meget mere. Var det f.eks. noget med balancegang på et 30 m langt reb hen over en 12 m dyb kløft? Eller hvad med at klatre op i en 10 m høj stolpe for derefter at smide dig ud i luften? Sikkerheden er naturligvis helt i top, og reb, seler og net sikrer dig mod faldet. Men det suger alligevel godt i maven! For besøgende, som foretrækker at beholde begge ben på ”jorden”, arrangerer Dalslands oplevelsescenter bl.a. også bæversafari og rideture. Oplevelsescenteret, der er et velbesøgt udflugtsmål for teambuilding, tilbyder desuden overnatning i tipi-lignende telte i det fri.

uanset hvad du vælger, så rigtig god fornøjelse (i tipien)

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 14-01-08 21:03
Kommentar
Fra : kalleanker

Dato : 14-01-08 21:04

Ja, det kunne være skønt. Tidspunktet for afholdelse er slut februar start marts... der må også gerne være mulighed for at pleje flydergenet!

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 14-01-08 21:04

Alt efter hvornår aktiviteten skal foregå, og økonomien - kan dette være et godt sted:
http://www.fortet.dk/

Kommentar
Fra : kalleanker

Dato : 14-01-08 21:09

ja, noget i den stil... desværre ser det bare ud som om at deres hot tub først åbner til april!

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 14-01-08 21:09

ok nu ved jeg hvad jeg gerne ville, hvis jeg skulle med

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 14-01-08 21:12

ups fik sendt for hurtigt

et ophold på Skodsborg = wellness/aktiviteter/sundhed/god mad/

http://www.skodsborg.dk/da/konference/gruppeaktiviteter_spa-behandlinger.htm

Kommentar
Fra : kalleanker

Dato : 14-01-08 21:19

Måske lidt for meget i den bløde ende... vi ender jo med at få rosinhud over hele kroppen af 2 dage i vand!

Det må gerne være lidt af det hele!

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 14-01-08 21:21

et (måske) provokerende foreslag http://www.carl-mar.dk/Carl-mar.html

men ihvertfald nok noget der huskes fremover

Kommentar
Fra : achton

Dato : 14-01-08 21:23

Et døgn i en børnehave ville vække beundring
hos jeres kvinder.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-01-08 22:13
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 15-01-08 07:17

En væsentlig ting for at kunne rådgive... Hvad er budgettet?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-01-08 08:33

Citat
Jeg skal stå for at arrangere en lille teambuilding/oplevelses event for min afdeling.

Ja forslag er der nok af......

Men nu kunne det så være interessant at vide hvorfor de lige har valgt DIG til at arrangere...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-01-08 09:17

Citat
Men nu kunne det så være interessant at vide hvorfor de lige har valgt DIG til at arrangere...

De ved han spør på kadu

Kommentar
Fra : kalleanker

Dato : 15-01-08 11:23

Budgettet er forholdvis frit, dog inden for det rimelige... Det er i hvert fald ikke nogen spare event!

Kommentar
Fra : tryllerylle

Dato : 15-01-08 15:14

En skam det skal være Sjælland. Der er lige åbnet et nyt Weelness center ved afkørsel 59 - Fredericia.
Deraf navnet "Center 59"

Link: www.center59.dk

Ellers hvis kønsfordelingen er lige kunne i måske tage en dag på danseskole

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 15-01-08 19:21

Du skal måske også lige bruge et par minutter på at tænke over hvad i forventer at få med hjem, handler det om at blive rystet sammen, eller er i allerede i dag en fungerende enhed der blot har brug for fælles referencer, arbejder i sammen til hverdag, eller er i ledere i forskellige afdelinger.

Det er bla. den slags spørgsmål der er vigtige at få afdækket inden man kan komme med et kvalificeret bud på en givende aktivitet

Kommentar
Fra : kalleanker

Dato : 15-01-08 20:45

Det er et nyt team, der har brug for at lære hinanden bedre at kende..